השותפות האולימפית והפראולימפית של טויוטה | Toyota
  1. Discover Toyota
  2. Toyota Olympic partnership

אולימפיאדה 2024: השותפות של טויוטה באולימפיאדת פריז

כוחם המשותף של הספורט והתנועה

אנו גאים להכריז ​​על השותפות של טויוטה העולמית עם הועד האולימפי הבינלאומי וועד אולימפיאדת הנכים הבינלאומי, עד לשנת 2024.

במהלך השנים הבאות, אנו מצפים להפוך את המשחקים האולימפיים למרגשים ומעוררי השראה מאי פעם.

טויוטה חולקת ערכים רבים עם הספורטאים ומזדהה עם האש הבוערת בהם לדחוף קדימה ולאתגר את עצמם כל הזמן, ולכן מובילה יוזמה בשם “Impossible Your Start” שנועדה לעורר השראה בקרב כל אחד ואחת מאיתנו לנסות ולהשיג את הבלתי אפשרי מבחינתנו, כפי שאנו רואים בקרב ספורטאים פראלימפיים רבים. בעזרת פיתוח אמצעי תחבורה חדשניים, תמיכה וסיוע, טויוטה שואפת למצות את הפוטנציאל האנושי בכוח התנועה ולדחוף ספורטאים ואנשים בכלל, רחוק יותר - מעבר לקו הסיום שלהם, מעבר לבלתי אפשרי שלהם, כפי שאומרים בטויוטה: "אתה לא צריך להיות מדהים על מנת להתחיל, אבל אתה צריך להתחיל על מנת להפוך להיות מדהים"

אנו מאמינים בכוחה של התנועה וזה מה שמניע את טויוטה ליצור ולספק לעולם פתרונות ניידות פורצי דרך.

הסיפור מעורר ההשראה של אדם אדלמן

  • אדלמן, שהתחרה באולימפיאדת החורף 2018 , היה נציגה הראשון של ישראל בענף מזחלות הסקלטון הנחשב מאתגר וקשה במיוחד
    בענף מאתגר זה, מתחרה יחיד גולש במסלול מתוחם על מזחלת כשהוא שוכב על בטנו עם ראשו קדימה במטרה לסיים במהירות הגבוהה ביותר את המסלול.

    כיום, אדם מתאמן בענף הבובסלד בראשות נבחרת ישראל הכוללת 4 אנשים כולל אדלמן. בספורט זה דוחפים מזחלת באופן מתוזמן, ולאחר תנופה קופצים לתוכה בעודה "טסה" במסלול מפותל וקפוא ומגיעים לכ-150 קמ"ש!

    הכי חשוב הוא התיאום בדחיפה – שלא יהיה פחות ממושלם!  בדיוק בגלל זה מתאמנים כל יום כל היום על דחיפה וקפיצה נכונה.

    הפעם אדם והצוות אמנם לא העפילו לאולימפיאדה, אבל זה רק הפך אותם לרעבים יותר לקראת האולימפיאדה הבאה!

הכירו 2 ספורטאיות פראלימפיות מעוררות השראה:

חזון הניידות של טויוטה למשחקים האולימפיים באולימפיאדת טוקיו 2020

טויוטה מאמינה בכוחה של התנועה

אנו חולקים ערכים רבים עם האתלטים ומזדהים עם האש הבוערת בהם לדחוף קדימה ולאתגר את עצמם כל הזמן. אנו נשתמש בדמיון, בסקרנות ובתשוקה שלנו כדי לעורר השראה ברחבי העולם לעשות ולהשיג יותר.  על ידי עבודה צמודה עם ספורטאים, ארגונים וענפי ספורט באולימפיאדות השונות, אנו מתכוונים להוביל שינוי במשחקים ולהשאיר מורשת לשנים רבות. זוהי תחילתו של מסע מרגש ואנו רוצים שכולם יהיו חלק ממנו, מהאתלטים באיצטדיונים ועד הצופים בבית.  המשימה שלנו היא לחגוג ולתמוך בערכים של המשחקים האולימפיים, בכוחה של הרוח האנושית וברצון הבלתי נדלה לפרוץ גבולות.