הדור השמיני של Toyota Hilux

עכשיו גם בגרסת 2x4

לראשונה מאז 2008, חוזרת יוניון מוטורס לשווק את גרסת ההנעה האחורית של רכב השטח האגדי.

יוניון מוטורס, יבואנית TOYOTA בישראל, מודיעה היום (ג') על תחילת שיווק דגמי 2x4 של טויוטה היילקס החדש. אלו יצטרפו לדגמי 4x4 של הדור השמיני של רכב השטח הנמכרים בהצלחה בישראל ובעולם. דגם ה- 2x4ישווק בגרסת Pre-runner בעל מרכב רכב גבוה בדיוק כמו מרכב גרסת 4x4.

החל ממועד השקתו בישראל ב-1992 ועד היום נמכרו כ- 33,000 רכבי היילקס. מכירות של הדור החדש בישראל החלו באוקטובר 2015 ומאז זוכה הדגם להצלחה רבה בסגמנט ה-Pick-up 4X4, עם מכירות של כ-1,100 רכבים בשנה האחרונה, כמעט כפול מהיקף המכירות לעומת שנה קודמת, ועם נתח שוק של כ- 32% בסגמנט.

השקת הדור החדש של ההיילקס בשנה שעברה כללה רק את דגמי 4x4, בשל אילוצי אספקה. עד הפסקת ייצור דגמי ה- 2x4 בתקינה אירופאית בשנת 2008, היוו אלו כ- 60% ממסירות היילקס בכל שנה בישראל. ביוניון מוטורס רואים חשיבות גבוהה בחזרה לסגמנט ה- Pick-up 2X4 ומעריכים כי מכירות ההיילקס בסגמנט זה יגיעו לכ- 300 יחידות בשנה.

מאז הוצג ההיילקס הראשון, בשנת 1968, נמכרו ממנו כבר למעלה מ-16 מיליון יחידות ביותר מ-180 מדינות. במהלך ההיסטוריה של הדגם, המשתרעת על פני שבעה דורות, הפכו הקשיחות, האיכות, העמידות והאמינות של ההיילקס לשם דבר בכל העולם ולא בכדי יצא לו מוניטין של הטנדר הטוב בעולם. כחלק מתהליך פיתוח הדור השמיני של הדגם, שהושק כאמור לפני כשנה, ביקרו מהנדסי טויוטה ב- 125 מדינות, כולל בישראל, בחנו את האתגרים עימם צריך ההיילקס החדש להתמודד ואספו משוב ישיר מלקוחות.

הדור השמיני של ההיילקס, משלב קשיחות, עמידות ודינאמיות עם עיצוב מסוגנן השומר על האופי הייחודי של דגם זה. בנוסף, להיילקס עיצוב פנימי ורמות גימור שהגדירו מחדש את הסטנדרטים בסגמנט ומתאימות לדרישות השוק כיום: שילוב איכות ונוחות של רכב שטח יוקרתי עם פונקציונאליות ופרקטיות של רכב עבודה.

לאחרונה זכה ההיילקס (דור 8 נוכחי) במכרז היוקרתי של מנהל הרכב הממשלתי. במסגרת מכרז זה הרכב ישמש בין היתר כוחות ביטחון וכוחות מיוחדים הפועלים בתנאים ובמתארים התובעניים ביותר. זכיה זו מהווה הבעת אמון נוספת בתכונותיו הייחודיות של הרכב.

a

החידושים העיקריים בדור ה-8 של ההיילקס

a

פיתוח חדש של מסגרת ומתלים

עבור הדור השמיני של ההיילקס פיתחה טויוטה שילדת סולם חדשה לחלוטין עם חתך רוחב מוגדל של המסילה הצדית וכן מערכת מתלים חדשה ומשודרגת המעניקים להיילקס יכולות שטח ונוחות נסיעה טובות עוד יותר מהדורות הקודמים, הן בתנאי כביש והן בתנאי השטח.

a

פיתוח חדש של מנוע ותיבת הילוכים

להיילקס מנוע דיזל חדש בנפח 2.4 ליטר, בעל מומנט גבוה של 40.8 קג"מ המאפשר זמינות של מירב הכח ב- 1600-2000 סל"ד ולאורך כל טווח העבודה הנדרש. כמו כן, פותחה עבור ההיילקס החדש תיבת הילוכים חדישה בעלת שישה הילוכים גם בגירסה ידנית וגם בגירסה אוטומטית המציעה יחסי העברה אופטימאליים עבור המנוע החדש.

a

עיצוב חיצוני

ההיילקס ארוך מהדגם היוצא ב 90 מ"מ, רחב יותר ב- 20 מ"מ ונמוך ב- 5 מ"מ. הבדלים אלו באים לידי ביטוי במשטח ההטענה הגדול בסגמנט, והן בנוחות תא הנוסעים. לדגם החדש מראה קשוח אך מעודן, שני היבטים נדירים בעיצוב טנדרים ומשאיות.

a

עיצוב פנימי

העיצוב הפנימי מגדיר מחדש את הסטנדרט בקטגוריה וכולל לוח מחוונים מסוגנן בעיצוב חדיש ושימוש באלמנטים מטאליים המעניקים מראה חזק אך מעודן וכן מאפייני יוקרה מתוחכמים, הלקוחים מסגמנט ה -SUV , לרבות מערכת מולטימדיה עם מסך מגע "7 ומושבי נוחות.

a

בטיחות

ההיילקס החדש ישווק עם 7 כריות אויר כסטנדרט ובנוסף מערכות בקרת היציבות VSC ,ABS, מערכת בקרת בלימה, מערכת ייצוב לנגרר (Ttrailer Sway Control (TSC, מערכת בקרת נסיעה בעליה (HAC) ועוד.

גלה עוד

מדיניות הפרטיות שלנו

אנו עושים שימוש ב"עוגיות" (cookies) באתר על מנת לספק לך שירות טוב יותר. אם אתה מסכים לכך, המשך להשתמש באתר כרגיל, או למד כיצד לנהל את ה"עוגיות".