רכב היברידי חשמלי – שאלות ותשובות

כל מה שרצית לדעת על הטכנולוגיה ההיברידית חשמלית

בכל הרכבים ההיברידיים של טויוטה יש מערכת הטענה עצמית, ולכן אין צורך לחבר אותם למקור חשמל כדי להטעין את הסוללות שלהם, זאת מכיוון שכאשר עוצמת הסוללה נחלשת, היא עוברת אוטומטית למצב טעינה מחדש ממנוע הבנזין. וזה לא הכל. יכולות הבלימה ההיברידית הן כאלו שבעת בלימה או האטה נוצר חשמל שנאגר בסוללה לעת הצורך. לקריאה נוספת אודות היתרונות של הרכבים ההיברידיים חשמליים וכיצד אלו יכולים להפוך את הנהיגה שלך לקלה ונוחה יותר, פשוט צפו בתשובות לשאלות מאת הרכבים ההיברידיים עצמם.
לקריאה נוספת על הטכנולוגיה ההיברידית

האם יש לכם שאלות נוספות על טכנולוגיה היברידית? צפו בתשובות לשאלות נפוצות, לדוגמה: האם אפשר לסמוך על הטכנולוגיה ההיברידית? האם מכוניות היברידיות אמינות בטווח הארוך? ומה ההבדל בין רכב היברידי מלא והיברידי חלקי?

מצאו את ההיברידית שמתאימה לכם

מצאו את ההיברידית שמתאימה לכם


מ-SUV היברידי ועד למכוניות היברידיות עירוניות, מגוון הרכבים ההיברידיים של טויוטה יתאים לכל סגנון חיים.

בין אם מדובר בקרוסאובר הדינמי C-HR, ביאריס האצ'בק האופנתי, בפריוס+ 7 מקומות, בראב4 עם הנעה 4X4 או בקורולה שמגיעה ב-3 תצורות שונות (סדאן, האצ'בק, סטיישן), לטויוטה יש את המכוניות ההיברידיות הטובות ביותר עבורך.

לכל דגמי טויוטה ההיברידיים
x

שאלות ותשובות

הסוללות במכוניות ההיברידיות שלנו, תוכננו להחזיק מעמד לאורך חיי המכונית. המצבר ההיברידי נכלל במסגרת אחריות היצרן לתקופה של 5 שנים או 100,000 ק"מ (המוקדם מביניהם). לקראת תום תקופת האחריות של המצבר ההיברידי, ועל מנת שתוכל להמשיך ליהנות מחוויית נסיעה מהנה ושקטה, הוכנה עבורך תכנית הארכת שירות היברידית (התכנית בכפוף לתקנון וכרוכה בתשלום). תכנית זו ניתנת למימוש באמצעות בדיקה שנתית למצבר ההיברידי, במסגרתה תוכל ליהנות מהארכת שירות על המצבר ההיברידי למשך שנה או 15,000 ק"מ (המוקדם מביניהם) עד לתום השנה ה-12 של רכבך

כן. מרכז השירות בסוכנות משנה טויוטה הקרובה למקום מגורייך יכול לסייע בפירוק והעברת הסוללה ההיברידית למיחזור. מאז אימוץ התקן האירופי 2006/66/EC בשנת 2006, נקודות השירות האחראיות למיחזור סוללות הניקל מטאל של TOYOTA (המצויות במכוניותינו כגון היאריס ההיברידית), מחוייבות לעמידה ביעדי מיחזור.

אין חשש שהסוללה תתרוקן, כיוון שהיא מטעינה את עצמה במהלך הנהיגה. המערכת ההיברידית החכמה, מבקרת באופן שוטף את פעולת מנוע הבנזין ואת הסוללה ההיברידית ומחליפה ביניהם לפי הצורך מבלי שתרגיש. עם זאת, תפעול לא נכון כגון נסיעה ללא דלק ו/או עמידה ממושכת במצב "N" עלולים לגרום לסוללה להתרוקן.

עלויות האחזקה השוטפת של מכוניות היברידיות דומות למכוניות רגילות של TOYOTA, והן מטופלות בכל מרכזי השירות המורשים בסוכנויות המורשות של טויוטה. למעשה, חלקים מסויימים כגון רפידות בלם, עשויים להישחק פחות הודות לשחזור אנרגיית הבלימה של הטכנולוגיה ההיברידית. ניתן להוזיל עלויות על ידי ניצול של האנרגיה ההיברידית בכדי לחסוך בדלק, ואת הבלימה החשמלית בכדי להפחית מבלאי הבלמים.

לא. אף על פי שהמכוניות ההיברידיות שלנו מתוכננות לפעול גם במצב חשמלי בלבד, הן לא מתוכננות לפעול ללא דלק כלל. הדבר עלול לגרום לנזק חמור למצבר ולמערכת ההיברידית.

הטכנולוגיה ההיברידית של טויוטה איננה חדשה. אנו משפרים אותה כבר למעלה מ-20 שנה. התחלנו עם הדור הראשון ועד הדור הרביעי בו אנו משתמשים כיום. ובעוד יצרנים אחרים רק מתחילים, אנו שמים את הטכנולוגיה ההיברידית המתקדמת ביותר בכל הרכבים ההיברידיים חשמליים שלנו, בכדי שהיא תוביל אתכם שנים קדימה.

ברכב היברידי חלקי המנוע החשמלי יכול רק לתמוך במנוע הבנזין. ברכב היברידי חשמלי מלא, שני המנועים עובדים יחד בצורה מושלמת ולא תלויים זה בזה. מה שאומר שלפעמים הטויוטה נוסעת על המנוע החשמלי לבדו בכל רחבי העיר בעצם.

ניצולת הדלק המעולה של רכבי טויוטה תלויה בדגם בו נוהגים, בצורה בה נוהגים ובמטען שנושאים עמנו. אבל, בהקשר לטווח החשמלי, שלא כמו ברכבים חשמליים, הסוללה ההיברידית שלנו היא עם הטענה עצמית, כלומר אין צורך בחיבורים ואין מגבלות טווח בכלל!

טויוטה היברידית מאוד חסכונית בדלק, זאת מכיוון שמערכת ההטענה העצמית שלה גורמת לכל כמות של דלק ששמים במיכל לקחת אותך רחוק יותר. בעיר למשל, לפחות חצי מזמן הנסיעה הוא עם הנעה חשמלית בלבד. ככה שאפשר לשייט אפילו בלי דלק בכלל...