1. Owners
  2. Maintenance, Servicing, MOT
  3. My Toyota

אפליקציית MY TOYOTA

אפליקציית המובייל החדשנית My Toyota ישראל, מעניקה ללקוחות טויוטה חוויית שימוש מתקדמת, נוחה ושירותית. 

אנחנו מזמינים אותך ליהנות מאפליקציית MY TOYOTA, המציעה לך מידע שימושי, כלים ואפשרויות להנאה גדולה יותר מהטויוטה שלך, כגון:

  • קבלת מידע שימושי אודות רכבך על לחץ אוויר נדרש בצמיגים, מרווחי הטיפולים, סוג דלק נדרש וכן גישה לספר רכב אונליין. בנוסף מידע עדכני על מיקום הרכב והקילומטראז' הנוכחי של הטויוטה שלך.
  • הזמנת תור לטיפול אונליין בקלות ובמהירות ברשת מרכזי השירות המורשים של טויוטה ברחבי הארץ.
  • איתור וניווט למרכז השירות הקרוב בכל עת ובכל מצב.
  • חיוג מהיר למוקד שירות "TOYOTA בדרכים" הפועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
  • נוריות חיווי נפוצות - הסבר והנחיות כיצד לפעול במקרה שאחת מנוריות החיווי נפוצות נדלקת.
  • סיוע במקרה תאונה: האפליקציה מלווה אותך במקרה תאונה ומנחה אותך צעד אחר צעד בפרטים שיש לאסוף מהמעורבים, בתיעוד התאונה, ובהזמנת גרר למרכז שירות מורשה.
  • צפייה בהיסטוריית הטיפולים המעודכנת של הרכב
  • מיקומו הנוכחי של הרכב וניווט רגלי אליו
  • ק"מ עדכני בזמן אמת
  • סגנון נהיגה
  • ועוד מגוון כלים שימושיים

* חלק מהשירותים זמינים רק לבעלי מערכת Toyota Connected

להורדת האפליקציה ישירות לסמארטפון שלך:

לאחר הורדת האפליקציה, מיד במסך הכניסה יש למלא את מספר הטלפון הנייד של בעל/ת הרכב וכן את מספר הרישוי של הטויוטה. לאחר שהמערכת תזהה אותך כבעלי הרכב ניתן יהיה להיכנס לאפליקציה וליהנות.

מאחר והאפליקציה מספק מידע רב על הרכב, אכן רק הבעלים של הרכב יכול/ה להירשם לאפליקציה.

ניתן לפנות למוקד השירות שלנו ב-8866* 24/7, או באמצעות טופס צור קשר

באפליקציה ניתן לקבל מידע על רכבך (לחץ אוויר נדרש בצמיגים, מיקום נוכחי, ק"מ עדכני, סגנון נהיגה...), להזמין תור לטיפול אונליין, מידע על נוריות חיווי נפוצות, סיוע במקרה תאונה, היסטוריית טיפולים ועוד מגוון כלים שימושיים. פירוט נוסף נמצא במעלה העמוד.

בהחלט, ניתן לבצע העברת בעלות במילוי טופס ושליחת רישיון רכב עדכני עם פרטי הבעלים החדשים. להעברת בעלות באתר >