איתור סוכנות משנה נסיעת התרשמות ליצור את הטויוטה שלך מבצעים מחשבון מימון

טויוטה משיקה את TOYOTA C-HR

הקרוסאובר האורבני הגיע לישראל

בתוך 58 דקות - נמכרו כל 300 רכבי Toyota C-HR שהוצעו במכירה מוקדמת באונליין הקרוסאובר החדש יגיע לאולמות התצוגה ברחבי הארץ ב- 16 בפברואר, ועד אז ניתן יהיה להתרשם ממנו באמצעות VR ב- 360° במתחם ייחודי באולם התצוגה המרכזי של טויוטה בתל-אביב

פורסם: 08.02.2017
 
יוניון מוטורס מודיעה על סיום שלב מכירת אונליין מוקדם מהצפוי. 300 רכבים ראשונים של הקרוסאובר החדש Toyota C-HR נמכרו באמצעות אתר האינטרנט הייעודי בלבד (toyota.c-hr.co.il) בתוך 58 דקות בלבד. מדובר בקצב מכירות של יותר מ- 5 מכוניות בדקה, שיא מכירות של רכב בישראל, כל זאת עוד לפני שהרכבים הגיעו לאולמות התצוגה. מתוך 300 הרכבים שנמכרו במכירה המוקדמת, 209 היו ברמת הגימור הגבוהה והצבע הפופולרי ביותר היה לבן פנינה עם גג שחור. מכירות האונליין מהוות את השלב הראשון במהלך של טויוטה בכניסה לפלח הצומח של הג'יפונים העירוניים בישראל עם קרוסאובר מעוצב, בולט ובעל דינמיקת נהיגה יוצאת דופן.
C-HIC ה- C-HR מציע עיצוב חיצוני ופנימי מתוחכם ויוצא דופן, חווית נהיגה דינמית ומערכת בטיחות מקורית Toyota Safety Sense מתקדמת ומשודרגת כסטנדרט. אופיו הייחודי של הרכב מדגים את הגמישות שמעניקה ארכיטקטורת TNGA למפתחי המכונית בשלושה תחומים עיקריים - עיצוב, הנעה ודינמיקה - המאפשרת להם להציג כיוון חדש ורענן בסגמנט הקרוסאובר הפופולרי ביותר. הרכב נמצא בסקאלה העליונה בסגמנט מבחינת גודלו, עיצובו והביצועים. ביוניון מוטורס יבואנית טויוטה לישראל, מקווים כי יצליחו לעמוד בביקושים הגבוהים שכבר מסתמנים לדגם החדש ועושים מאמצים להעלות ההקצאות לישראל מהדגם האטרקטיבי.
המכירה ב- 29 אולמות התצוגה של טויוטה ברחבי הארץ תיפתח בעוד כשבועיים, עד אז ניתן יהיה להתרשם מהרכב ולהכיר אותו מקרוב באמצעות חוויה ייחודית של Virtual Reality ב- 360° במתחם שהוקם באופן ייעודי ל - Toyota C-HR. במתחם מושב המדמה ישיבה ברכב האמיתי, כולל אפשרות ל"תפעול" הרכב והתרשמות מהמרחב הפנימי, מהעיצוב ומהאבזור. על מנת "לחוש" את הרכב באופן דומה עד כמה שניתן קרוב למציאות, כולל הדמיה של פעולות שונות כגון פתיחת דלתות, הטיית הגה ועוד, ירכיב כל משתמש משקפי מציאות מדומה ויצויד בשלט מיוחד.
לצורך סיוע בקבלת החלטה, ניתן יהיה להתרשם מעיצוב הרכב בצבעים שונים על פי בחירת הלקוח. המתחם יהיה פתוח החל מיום שלישי 07/02/2017 בין השעה 10:00 לשעה 18:00 ובימי שישי בין 10:00 ל- 13:00 באולם התצוגה המרכזי ברחוב יגאל אלון 67 בתל-אביב.
רן דנאי, מנכ"ל יוניון מוטורס, אמר היום: "אנו שמחים מאוד להשיק את ה- C-HR, הקרוסאובר המדובר, אשר משלים את מנעד רכבי ה – SUV שאנו מציעים ללקוחותינו. מטויוטה לנד קרוזר, דרך ה- RAV4 שהיה חלוץ קטגוריית רכבי השטח העירוניים בעולם, וכעת גם ג'יפון עירוני קומפקטי ומעוצב. השילוב המנצח בין האמינות ושמירת הערך הגבוהה של טויוטה, טכנולוגיות הנעה חדשניות, מערכות הבטיחות המתקדמות ביותר ועיצוב כובש וייחודי, מבטיח חוויה יוצאת דופן ללקוח. אנו מרגישים היטב את ההתעניינות והציפיה הרבה ל- Toyota C-HR, ונעשה כל מאמץ על מנת לעמוד בביקוש ובציפיות הגבוהות מהמוצר".
כיוון עיצובי חדש לסגמנט הקרוסאובר – דינמי וחושני
טויוטה C-HR החדש מציג סגנון ייחודי המביא עמו דינמיות חדשה וחושניות לשוק הקרוסאובר, ומשלב בין מרכב עליון דומה לרכב קופה לבין בסיס עוצמתי של רכב פנאי.
תחת הקונספט "Sensual Speed-Cross" (קרוסאובר מהיר וחושני) ומבנה אדריכלי של יהלום עם קשתות גלגל בולטות בכל ארבעת הפינות כדי להדגיש את חוזקו וקשיחותו של הקרוסאובר החדש, מבנה ה- Toyota C-HR  משלב בין מרכב נמוך עוצמתי ומרווח גחון מוגבה לבין פרופיל תא נוסעים דק גזרה ומתוחכם של מכונית קופה.
מכל זווית, השילוב של צורות מלוטשות דמויות אבני חן עם משטחים זורמים ופרטים המשולבים באלגנטיות יוצר ב-Toyota C-HR  איזון עדין בין דייקנות לחושניות. חזית הרכב מציגה התפתחות נוספת בזהות העיצובית Under Priority את Keen Look של טויוטה. סגנון הקופה של Toyota C-HR  מועצם על ידי ידיות דלתות אחוריות סמויות המשולבות בתוך קורת C והמראה העוצמתי של קו הגג המשתפל לספוילר אחורי אווירודינמי גדול כחלק ממסגרת השלד, החיוני למראה מהיר ודינמי כחלק מהעיצוב.
אורכו 4,360 מ"מ, רוחבו 1,795 מ"מ וגובהו 1,555 מ"מ (בגרסה ההיברידית) ובסיס הגלגלים שלו הוא 2,640 מ"מ. בסקאלה העליונה של הסגמנט.
/
עיצוב פנים מתוחכם עם איכות יוצאת דופן
סגנון עיצוב הפנים מבטא קונספט עיצובי חדש של טויוטה ‘Sensual Tech’ המשלב בין פונקציונליות מתקדמת לבין סגנון חושני ואופנתי. הוא כולל אזור הממוקד בנהג במרחב תא נוסעים גבוה ופתוח.
האווירה החמה והמזמינה של מרחב תא נוסעים גבוה ופתוח נוצרה על ידי עיצוב של לוח המכשירים הממשיך עד לגימור הדלת עם עיטורים מסוגננים ולוח שחור. מבנה זה מעניק ניגודיות בין משטח חושני וקווים ברורים היוצרים סביבה מרעננת ועם זאת נוחה.
האזור המתרכז בנהג כולל פרטים חדשניים וטכנולוגיה נגישה ואינטואיטיבית. כל מתגי ההפעלה ומסך המגע עם צג "8, בעיצוב מחודש ומשופר. בנוסף לעיצוב הקונסולה המרכזית הא-סימטרית, כל הבקרים נמצאים בקלות בהישג ידו של הנהג, אך בד בבד מאפשרים לנוסע במושב הקדמי גישה למתגים הרלבנטיים. בטויוטה שמו דגש על בחירה קפדנית של גימורים חיונית למראה הרמוני, עקבי ואחיד של הפנים החדש. האלמנטים הדקורטיביים מאופיינים בגימור שחור וכסוף איכותי, ותאורת המכשירים והמתגים הכחולה כווננה בקפידה כדי להבטיח עקביות של גוונים, גם במשטחים מחזירי אור סמוכים בצבעים שונים.
/
אבזור בטיחות העומד בדרישות הגבוהות ביותר
כחלק ממחויבותה של טויוטה להפוך אבזור בטיחות מתקדם לנגיש לכולם, מערכת הבטיחות המקורית Toyota Safety Sense בגרסתה החדשה והמתקדמת קיימת כסטנדרט בכל דגמי ה- C-HR.
מערכת Toyota Safety Sense החדשה עוזרת להפחית את הסיכון לתאונה או להקטין את חומרת התוצאות ומעניקה יתרונות נוספים בכך שהיא מקלה על הנהג. המערכת כוללת מערכת קדם התנגשות אוטונומית לרבות זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על סטייה מנתיב עם שליטה מההגה, אור גבוה משתנה אוטומטית וזיהוי והתרעה על תמרורי דרך:
מערכת קדם התנגשות (Pre-Collision system) – בניגוד למגבלת מהירות במערכות קיימות, מערכת קדם ההתנגשות פועלת ב- C-HR במהירות הנעה בין 10 קמ"ש למהירות המרבית של הרכב. המערכת משתמשת בחיישן מצלמה חד-עיני וחיישן רדאר גל-מילימטרי כדי לזהות כלי רכב והולכי רגל. המערכת מחשבת סיכון להתנגשות, ומתריעה אוטומטית בפני הנהג באמצעות זמזם והתרעה בצג מידע.
במקביל, מערכת עזר לבלימה (Pre-Collision Brake Assist) עוזרת לספק כוח בלימה נוסף ברגע שלוחצים על דוושת הבלם. אם המערכת קובעת שהאפשרות להתנגשות חזיתית עם רכב או הולך רגל גבוהה ביותר, הבלמים מופעלים אוטומטית כדי לעזור למנוע התאונה להפחית את אפקט הפגיעה. השיפור שעשתה טויוטה בטכנולוגיה מאפשר לה לזהות ולהגיב לנוכחותם של הולכי רגל וכלי רכב ולתפקד במגוון רחב של מהירויות.
בקרת שיוט אדפטיבית (Adaptive Cruise Control) - בקרת השיוט האדפטיבית של טויוטה C-HR הפועלת בכל טווח המהירויות משתמשת באותו רדאר גל-מילימטרי כמו מערכת קדם התנגשות כדי לשמור על מרחק בטוח מכלי הרכב הבאים ממול, מאטה את המכונית עד לעצירה במידת הצורך ומאיצה באופן חלק חזרה למהירות בקרת השיוט שנבחרה מראש כשהדרך פנויה.
התרעה ומניעת סטייה מהנתיב (Lane Departure Alert) - מערכת התרעה על סטייה מהנתיב משתמשת במצלמה הנמצאת על השמשה כדי לעקוב אחר מסלול המכונית בין סימוני הנתיב המסומנים על פני הכביש. אם המערכת מגיעה למסקנה שהרכב עומד לסטות מנתיבו ללא איתות, המערכת משמיעה זמזום ומפעילה התרעה המוצגת בצג המידע. אם הרכב עדיין נוסע מחוץ לנתיב, היא תפעיל כוח היגוי קל שיעזור לנהג להחזיר את המכונית למסלולה.
אור גבוה משתנה אוטומטית (Automatic High Beam) - מערכת אור גבוה משתנה אוטומטית משתמשת באותה מצלמה המורכבת על השמשה של מערכת ההתרעה על סטייה מהנתיב. המערכת מזהה את אורות כלי רכב המתקרבים או של התנועה ממול, ומדליקה אוטומטית את הפנסים באור נמוך כדי למנוע סנוור של משתמשי הדרך האחרים ומחזירה אותם לאור גבוה מיד כשהדרך פנויה, ממקסמת את תאורת הלילה ואת שדה הראייה של הנהג.
זיהוי והתרעה על תמרורי דרך (Road Sign Assist) - מערכת זיהוי והתרעה על תמרורי דרך משתמשת במצלמה קדמית כדי לזהות תמרורים ואזהרות מרכזיות על כבישים מהירים. תמרורי הדרך מוצגים על צג המידע, ומפחיתים את הסיכון שהנהג לא יהיה מודע למגבלות המהירות, סגירת נתיבים ומידע חשוב אחר.
הדור החדש של ההנעה ההיברידית
Toyota C-HR כולל את הדור החדש של ההנעה ההיברידית של טויוטה. טויוטה מיקדה את מאמציה בהפיכת הדור החדש של הדגמים ההיברידיים לקלים ואינטואיטיביים יותר לנהיגה. המערכת תוכננה להעניק תגובה טבעית, מידית וחלקה בכל לחיצה על דוושת הדלק.
Toyota C-HR  ההיברידי מייצר פליטות פחמן דו חמצני נמוכות של 86 גרם לק"מ - נתון חסר תקדים בפלח השוק שלו וצריכת הדלק שלו עומדת על 3.8 ליטר ל-100 ק"מ בלבד. לרכב הספק משולב של 122 כ"ס. המערכת ההיברידית החדשה מגיעה באריזה קומפקטית יותר שהינה קלת משקל וזולה יותר. היא מביאה לידי ביטוי חידושים משמעותיים בטכנולוגיות הסוללה, המנוע החשמלי ומנוע הבנזין. מערכת ההנעה ההיברידית החדשה מציעה תגובה וזרימה של סגנון נהיגה דינמי המתאים במיוחד לתפיסת העיצוב הדינמית של Toyota C-HR .
הסוללה ההיברידית החדשה מציעה צפיפות אנרגיה גבוהה יותר. ההספק הכולל שלה אמנם נשמר, אך גודלה הופחת בכ- 10% ובנוסף היא יכולה עתה לקלוט 28% יותר אנרגיה באותו זמן, ועל כן היא נטענת מהר יותר מבעבר. המנועים החשמליים קטנים יותר, אך מעניקים יחס טוב יותר בין הספק למשקל.
המערכת לא רק יעילה וחסכונית יותר לעומת המערכת הקודמת, אלא מעניקה גם ביצועים חדים יותר. שינויי עיצוב מפורטים במנוע הבנזין הובילו לנצילות תרמית של 40% - הביצועים הטובים ביותר בעולם ליחידת דלק. נתון זה גבוה מ- 37% של מנוע ה-1.5 ליטר הראשון של הפריוס ומ- 38.5% של מנוע ה- 1.8 ליטר של הפריוס מהדור השלישי. רכיבים אחרים של המערכת ההיברידית הפכו קלים וקטנים יותר ומיקומם שונה כך שיתאימו בצורה אופטימלית למבנה, דבר המוסיף ותורם למרכז הכובד הנמוך של המכונית.
המערכת ההיברידית של ה- Toyota C-HR  כוללת מנוע בנזין 1.8 ליטר במחזור אטקינסון. תפוקת מנוע מרבית של 98 DIN/ ‏72 קילוואט כוח סוס מסופקת ב- 5,200 סל"ד עם מומנט שיא של 142 ננומטר ב-3,600 סל"ד. בהשוואה לדור השלישי של הפריוס, הדגם עבר שינוי הנדסי מוחלט כדי להעניק חיסכון משמעותי בדלק. השליטה בזרימת הגז, הבעירה, הקירור והדטונציה שופרו כולם ונעשה שימוש יעיל הרבה יותר במחזור גזי פליטה.
בנוסף, עדכונים לתוכנת המערכת ההיברידית מאפשרים ל  Toyota C-HR להסתמך יותר על ההנעה החשמלית שלה, ומאפשרים לה להאיץ בטווח סיבובי מנוע נמוך. התוכנה אפשרה גם להגדיל את טווח המהירות של המנוע החשמלי (הטווח שבו ניתן להשתמש אך ורק במנוע החשמלי) ב-60% בהשוואה לפריוס מהדור השלישי. משמעות הדבר היא פחות תלות במנוע הבנזין במהירויות גבוהות וחיסכון משופר בדלק.
מנוע טורבו 1.2 ליטר חדש – ביצועים טובים וצריכת דלק נמוכה
ה Toyota C-HR יוצע גם עם מנוע טורבו 1.2 ליטר חדש, שהופיע לראשונה בטויוטה אוריס, בעל 85 קילוואט/116 DIN כוח סוס ומומנט של 185 ניוטון מטר, המכונית מייצרת פליטת פחמן דו חמצני נמוכה מ-135 גרם לק"מ וצריכת דלק משולבת מ- 5.9 ליטר ל-100 ק"מ והיא מגיעה עם תיבת הילוכים אוטומטית משתנה.
שילוב טכנולוגיות מתקדמות מספק ביצועים ויעילות יוצאי דופן. לנפח של 1193 סמ"ק, המנוע מעניק 116 DIN‎ (‏85 קילוואט) כ"ס ומומנט קבוע של 185 ניוטון מטר בין 1500 ל- 4000 סל"ד. באמצעותו יגיע ה- C-HR מ-0 ל- 100 קמ"ש בתוך 11שניות ומהירותו המרבית היא 185 קמ"ש. ביצועים אלה מושגים למרות הדגש הרב המושם על צריכת דלק ופליטת פחמן דו חמצני.
מגדש הטורבו בעל האינרציה הנמוכה, מערכת הזרקה ישירה ותזמון שסתומים רחב VVT-iW , פועלים יחד להבטיח מומנט מצוין במהירויות המנוע הנמוכות. יחד עם מערכת קליטה בנפח מוגבל, מתאפשרת תגובה מידית וספורטיבית לדוושת ההאצה.
מערכת ההזרקה החדשה פותחה במיוחד למנוע זה - היא קומפקטית בעיצובה ומושלמת למנוע בנפח קטן. היא מאפשרת מספר הזרקות לכל מחזור, והרוחב המיטבי והאורך המופחת של רסס הדלק מבטיחים את איכות הבעירה, ללא קשר לסוג המנוע והעומס.
"תגובה, לינאריות ועקביות" - תכונות השלדה יוצרות דינמיקה יוצאת דופן בסגמנט
עיצוב ופיתוח השלדה של ה- Toyota C-HR קיבלו את מלוא תשומת הלב של המהנדס הראשי של טויוטה, הירויוקי קובה, שהוא עצמו נהג מרוצים חובב.
מתחילת הפרויקט, נסע המהנדס הירויוקי קובה אלפי קילומטרים בכבישי אירופה כדי להבין לא רק את דרישות רשת הכבישים, אלא גם את צורת הנהיגה ביבשת.
הפלטפורמה החדשה מבוססת TNGA יצרה נקודת התחלה אידיאלית המבטיחה כי כל תכונות השלדה יעוצבו כדי להשיג תגובה מידית וטבעית לפעולות הנהג. קובה היה מעורב בכל הערכה דינמית והחלטה מרכזית והבטיח כי חזונו "תגובה, ליניאריות ועקביות" יקרום עור וגידים:
  • "תגובה" מתייחסת לעובדה שהמכונית צריכה להגיב מיד לכל פעולה של הנהג.
  • "לינאריות" משמעה שתגובת הרכב צריכה להיבנות באופן הדרגתי, ובדיוק בהתאם לכמות פעולת הנהג.
  • "עקביות" מתייחסת לאופן שבו מגיב הרכב באותה דרך צפויה, ללא קשר למהירות או לנסיבות.
Toyota C-HR נהנה מיתרונות הארכיטקטורה העולמית החדשה של טויוטה - פלטפורמת ה- TNGA (Global Architecture-based platform). Toyota C-HR צועד בעקבות הדור הרביעי החדש של הפריוס, כדגם הייצור השני המבוסס על פלטפורמה זו, שהותאמה לדרישות המיוחדות של דגם קרוסאובר דינאמי ומעוצב בסגמנט C. הפלטפורמה מציעה מרכז כובד נמוך, קשיחות גבוהה לדינמיקה מהנה ונוחות נהיגה וחופש עיצובי עם גובה רכב מופחת.
Toyota C-HR זוכה לציון 7 נקודות בדירוג הבטיחות של משרד התחבורה ודרגת זיהום 2 (בגירסה ההיברידית).
מדיניות הפרטיות שלנו

אנו עושים שימוש ב"עוגיות" (cookies) באתר על מנת לספק לך שירות טוב יותר. אם אתה מסכים לכך, המשך להשתמש באתר כרגיל, או למד כיצד לנהל את ה"עוגיות".