רכב חשמלי היברידי 2021: חשמלית, מרווחת ובטיחותית | Toyota
  1. Company
  2. News, Stories and Events
  3. Electric hybrid Plug-in

רכב חשמלי היברידי 2021:

בפתיחת העשור השלישי של המאה ה-21 אין ספק כי הטכנולוגיה של הרכבים החשמליים לא מפסיקה להתחדש ולהפתיע. רכב חשמלי הוא כבר מזמן לא חלום, אלא מציאות. ב-2020 טויוטה מציגה את השילוב האופטימאלי בין הטכנולוגיה ההיברידית לחשמלית, המאפשרת גם חוויית נסיעה חסכונית, גם ביצועים ללא פשרות וגם ורסטיליות באופי הנסיעה - עירונית, בינעירונית, מהירה, איטית וכדומה.

 

הכירו את טויוטה פריוס פלאג אין היברידית

 

השילוב המצוין הזה קורה באמצעות טכנולוגית הפלאג-אין הייבריד - המאפשרת לשלב ברכב מנוע היברידי חשמלי - יותר מאי פעם, ובכך ניתן ליהנות מחיסכון מקסימלי בדלק. כיום הטכנולוגיה הזו באה לידי ביטוי בדגם טויוטה פריוס plug-in - רכב פלאג-אין היברידי , המהווה את הדור הבא של הפריוס - מכונית חשמלית בעלת הטכנולוגיה ההיברידית פורצת הדרך מ-1997.

טויוטה פריוס פלאג-אין היברידית מאפשרת חוויית נהיגה חלקה ונעימה - לצד האצה מהירה ודינמיקה רכה. ואיך זה קורה בפועל? עם סוללה בעלת הספק של 8.8 קילוואט-שעה, המאפשרת נסיעה של כ-45 ק"מ במצב חשמלי בלבד. ההיברידית החשמלית של טויוטה גם מפחיתה זיהום אוויר למינימום - 29-35 גרם CO2 לקילומטר.

יתרונות לרכישת רכב פלאג אין היברידי - PLUG-IN HYBRID

 

• צריכת דלק - 1.3-1.5 ליטר ל-100 ק"מ (נתוני יצרן)
• האצה מ-0 ל-100 - 11.1 שניות
• מערכות הבטיחות המובילות בתחום במסגרת סטנדרט Toyota Safety Sense
• טעינה מהירה - בבית, במקומות העבודה ובעמדות ההטענה הפרוסות ברחבי הארץ
• הפיכת אנרגיית הבלימה לאנרגיה חשמלית - מסייע בהטענת הסוללה ההיברידית
• הנוחות המוכרת של טויוטה פריוס - רכב מרווח ונעים לנהיגה ולנסיעה
• מערכת המולטימדיה המתקדמת של טויוטה - Toyota Touch 2

רכב פלאג אין היברידי מתקדם - 3 מצבי הנהיגה בפריוס Plug in

המכונית ההיברידית החשמלית של טויוטה למעשה מאפשרת 3 מצבים שונים, בהתאם לתנאי הדרך. 3 המצבים הללו הם אלה שהופכים את רכב הפלאג אין - Toyota Prius Plug-in Hybrid - למכונית חשמלית מתמיד, חסכונית מתמיד, ירוקה מתמיד.

1. מצב EV - רכב חשמלי 100% - מאפשר לנהגים נסיעה חשמלית לחלוטין עד 45 ק"מ, בצריכה של 68 קילוואט.
2. מצב HV - הטכנולוגיה ההיברידית המוכרת לנו - שילוב של מנוע בנזין וחשמלי, שמנצל בצורה נכונה את הסוללה לנסיעה עירונית.
3. מצב EV-City - פעילות חשמלית בלבד, עד 53 קילוואט - ללא דלק. במידה שהסוללה נחלשת, הרכב יעבור אוטומטית למצב ההיברידי.

איך טוענים רכב חשמלי? כמה זמן נמשכת הטעינה?

מלבד טעינה פשוטה באמצעות עמדת הטענה ביתית, כיום יש עלייה מתמדת בכמות עמדות ההטענה הפרוסות ברחבי הארץ. המערכת החדשה של טויוטה מאפשרת לנהגים להטעין את הרכב בבית, במקום העבודה או בעמדות ציבוריות.

ניתן גם להשתמש בפונקציית הטיימר ברכב - שמאפשרת לקבוע בדיוק מדי תופעל הטעינה, על מנת לעשות שימוש נכון בצריכת החשמל, בשעות השפל לדוגמא. זמן טעינה לסוללה מלאה - כשעתיים (זמן טעינה משוער בעמדת טעינה ציבורית).

טויוטה מתחדשת: רכב חשמלי 2021

לסיכום, הטכנולוגיה ההיברידית של טויוטה לא מפסיקה להתחדש, להשתפר, לאתגר את עצמה. התוצאה – רכב היברידי חשמלי מאי פעם, צריכת דלק נמוכה, ידידותי לסביבה – וכל זה – עם ביצועים עוצמתיים ללא פשרות, סטנדרט הבטיחות הקשוח של טויוטה והאמינות המוכרת.

לפרטים נוספים ו/או תיאום נסיעת התרשמות: