הכנס השנתי והמסורתי של טויוטה מוטור אירופה "קנשיקי", או "תובנה" ביפנית, נערך בחודש מרץ 2025 בבריסל. בכנס, שנחשב לאחד המפגשים החשובים של תעשיית הרכב, הציגה טויוטה את אסטרטגיית ה-"multy-path" שנועדה לקדם את עולם התחבורה לעבר ניטרליות פחמנית, ומתמקדת בהרחבת פתרונות תחבורה ברי-קיימא.
אסטרטגיה זו כוללת שילוב של הנעה חשמלית לצד פיתוח טכנולוגיות דלקים חדשניות, כגון מימן ודלקים סינתטיים, וחשיפה של שלושה דגמי SUV חשמליים חדשים לצד טכנולוגיות מתקדמות בתחום התחבורה החכמה והקיימות. 350 עיתונאים מרחבי מדינות האירופה השתתפו באירוע, במסגרתו נחשפו לדרכים שבהן טויוטה מרחיבה את היצע הפתרונות שלה בהתאם לצורכי הלקוחות המשתנים ולמגמות בתעשיית הרכב.
גישת ה-multy-path של טויוטה נועדה להציע ללקוחות מגוון פתרונות ברי-קיימא, במטרה להציע פתרונות מותאמים לכל לקוח, ללא קשר לאזור מגוריו או סגנון חייו. אסטרטגיה זו כוללת מגוון רחב של מערכות הנעה, החל מהיברידיות המונעות בדלק גמיש (flex-fuel) בדרום אמריקה, ועד לדגמי סדאן חדשים המונעים בתאי דלק ביפן.
לשוק האירופי, שבו שיעור המכירות של רכבים חשמליים מונעי סוללה (BEVs) הוא מהגבוהים בעולם, טויוטה חשפה בקנשיקי שלושה דגמי BEV חדשים שצפויים לצאת לשוק ב-2025 ולהגיע לישראל עד סוף החציון הראשון של 2026.