רכב 7 מקומות חסכוני בדלק, היברידי ומשפחתי - טויוטה | Toyota
  1. Company
  2. News, Stories and Events
  3. 7 seats cars

רכב 7 מקומות

איכות, נוחות ובטיחות לכל המשפחה

בין אם מדובר בנסיעות לעבודה, הסעות ללימודים, נסיעות לביקורים וטיולים משפחתיים או נסיעות תכופות עם תא מטען מלא, עבור משפחה עם 3 ילדים ומעלה חיי השגרה על הכביש הופכים עם הזמן לאתגר לא פשוט. נוחות הנסיעה, מודולאריות המושבים ברכב, חוויית הנסיעה בו והיבט החיסכון בדלק הפכו בשנים האחרונות לפרמטרים מחפשים רכב 7 מקומות? הכתבה הבאה תעשה לכם סדר.

אלמנטריים שיש להתחשב בהם כשרוכשים רכב שאמור להתאים למשפחות גדולות. הפתרון – רכב גדול, מגוון, איכותי, מודולארי, אמין, בטיחותי וחסכוני. ובקיצור – משפחתי – במלוא מובן המילה.

כל רכבי 7 מקומות של טויוטה – במרחק לחיצה

רכב המתאים לכל סוגי נסיעות המשפחה הוא צורך בסיסי. טויוטה מציעה לכם אפשרות מצויינת, מומלצת, שתעניק לכם חיסכון בדלק, מרווח וחוויית נהיגה שקטה וחלקה. יחד עם חדשנות, הפחתת זיהום והצטרפות לטרנד העולמי של הטכנולוגיה ההיברידית.

כל המשפחה ברכב אחד מרווח

הגעתם למצב שבו רכב משפחתי עם 5 מקומות כבר לא מספיק לכם מסיבות שונות (משפחה גדולה עם 3-4 ילדים, הסעות משותפות לחוגים ולבית הספר, העדפות אישיות של רכב מרווח בעל מידות גדולות ומקום לאחסון וכו')? רכב משפחתי 7 מקומות מתוצרת טויוטה מציע לכם ולמשפחה שלכם גמישות מקסימלית באמצעות עיצוב פנימי מודולרי המאפשר לכם לשחק בתצורת תא הנוסעים ולהתאימה לכמות הנוסעים ולאופי הנסיעה.

 רכב היברידי 7 מקומות

טויוטה היא פורצת דרך בכל הנוגע לטכנולוגיה היברידית וחיסכון בדלק, כאשר יריית הזינוק בתחום הזה הייתה השקת טויוטה פריוס המפורסמת. מאז, מעל 18 מיליון רכבים היברידיים תוצרת Toyota נמכרו ברחבי העולם.

טויוטה היילנדר- SUV 4X4

ההיילנדר משלב מראה מתוחכם של רכב עירוני מסוגנן ואלגנטי עם קשיחות ויכולות של רכב שטח עוצמתי ועמידות קשוחה. בהיותו SUV עם 7 מושבים, ההיילנדר מאפשר לא רק ישיבה ל-2 מבוגרים אלא גם גישה נוחה למושבים האחוריים שבשורה השלישית. ההיילנדר מתהדר בתא מטען גדול במיוחד המכיל 305 ליטר, אשר יכול לגדול ל-1882 ליטר באמצעות קיפול מושבים, כך שתמיד יהיה לכם מספיק מקום לכל מה שתרצו ואפילו ליותר

טויוטה לנד-קרוזר

דגמי 5 דלתות של רכב השטח האייקוני של טויוטה מאפשר לכל המשפחה להינות מטיול בשטח ומכל נסיעה משותפת בכלל.  

יתרון בולט: חיסכון בדלק

המערכת ההיברידית Hybrid Synergy Drive - -עושה שימוש בשני מנועים, מנוע בנזין ומנוע חשמלי, ובוחרת את מצב הנהיגה האופטימלי בהתאם לתנאי הדרך. פעולה זו מאפשרת ביצועים טובים יותר, טעינת מצבר מהירה ויעילה יותר וחיסכון רב יותר בדלק, אלו רכבי בעלי 7 מקומות משפחתיים, חסכונים בדלק ומהנים לנהיגה.

בטיחות מקסימלית לכל המשפחה

אחד הדברים החשובים לנו ברכב הוא גם נושא הבטיחות. ברכבים מגוון מערכות בטיחות מתקדמות מבית טויוטה, כחלק מטכנולוגיית Toyota Safety Sense הרכב כולל 7 כריות אוויר, מצלמת רוורס, בקרת סטייה מהנתיב, ניטור מרחק מלפנים, זיהוי הולכי רגל, מניעת סטייה מנתיב הנסיעה, בלימה אוטומטית בעת חירום באמצעות מערכת BA ועוד.
חשוב לציין כי הרכב גם מספק חוויית נהיגה איכותית עם אחיזה נהדרת על הכביש, הספק משולב של 136 כ"ס והאצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-11.3 שניות

רכב 7 מקומות המשפחתי של טויוטה משנה את התפיסה של רכב משפחתי, ומוכיח כי הוא יכול להיות גם גדול, גם נוח, גם חסכוני בדלק וגם היברידי! תוכלו לקפל את שורות המושבים וליצור מרחב אחסון גדול יותר, בהתאם לאופי הנסיעה וכמות הנוסעים.
אתם מוזמנים להצטרף למיליוני נהגים מאושרים, שנהנים מדי יום, מחוויית נסיעה ייחודית ושקטה ברכבים ההיברידיים של Toyota.

רוצים לשדרג את הנסיעות המשפחתיות – גם את אלו של החופשות וגם את היומיומיות? מעוניינים לעבור לעולם של נוחות, מרחב, חיסכון וביצועים? תאמו נסיעת התרשמות בדגמי שבעת המקומות של טויוטה ותוכלו לחוות מקרוב את כל היתרונות.

*התמונות להמחשה בלבד
 

מעוניינים בנסיעת התרשמות?

 

שאלות ותשובות - רכב 7 מקומות

טויוטה היילנדר וטויוטה לנד קרוזר מספקים ביצועים חזקים וחווית שטח עוצמתית המשלבת נוחות מירבית לכל המשפחה

לרכבי 7 מקומות יש מערכת היברידית המשלבת מנוע בנזין ומנוע חשמל ומאפשרת בחירת מצב נהיגה אופטימלי ע"פ תנאי הדרך, וכך מאפשרת טעינת מצבר יעילה וחיסכון רב יותר בדלק.

טויוטה היילנדר וטויוטה לנד קרוזר

ניתן לתאם נסיעת התרשמות לטויוטה היילנדר או לטויוטה לנדקרוזר עם 7 מקומות באחת מסוכנויות טויוטה