toyota olympic partnership
  1. Company
  2. News, Stories and Events
  3. toyota olympic partnership

אולימפיאדה 2021: השותפות של טויוטה באולימפיאדת טוקיו

כוחם המשותף של הספורט והתנועה

אנו גאים להכריז ​​על השותפות של טויוטה העולמית עם הועד האולימפי הבינלאומי וועד אולימפיאדת הנכים הבינלאומי, עד לשנת 2024.

במהלך השנים הבאות, אנו מצפים להפוך את המשחקים האולימפיים למרגשים ומעוררי השראה מאי פעם. כמו כן, טויוטה ישראל גאה לתת חסות לספורטאי הישראלי האולימפי אדם אדלמן, לוועד הפראלימפי הישראלי ולספיישל אולימפיקס בישראל.

טויוטה חולקת ערכים רבים עם הספורטאים ומזדהה עם האש הבוערת בהם לדחוף קדימה ולאתגר את עצמם כל הזמן, ולכן מובילה יוזמה בשם “Impossible Your Start” שנועדה לעורר השראה בקרב כל אחד ואחת מאיתנו לנסות ולהשיג את הבלתי אפשרי מבחינתנו, כפי שאנו רואים בקרב ספורטאים פראלימפיים רבים. בעזרת פיתוח אמצעי תחבורה חדשניים, תמיכה וסיוע, טויוטה שואפת למצות את הפוטנציאל האנושי בכוח התנועה ולדחוף ספורטאים ואנשים בכלל, רחוק יותר - מעבר לקו הסיום שלהם, מעבר לבלתי אפשרי שלהם, כפי שאומרים בטויוטה: "אתה לא צריך להיות מדהים על מנת להתחיל, אבל אתה צריך להתחיל על מנת להפוך להיות מדהים"

אנו מאמינים בכוחה של התנועה וזה מה שמניע את טויוטה ליצור ולספק לעולם פתרונות ניידות פורצי דרך.

הכירו את אדם אדלמן

אדלמן, שהתחרה באולימפיאדת החורף 2018 , היה נציגה הראשון של ישראל בענף מזחלות הסקלטון הנחשב מאתגר וקשה במיוחד. בענף מאתגר זה, מתחרה יחיד גולש במסלול מתוחם על מזחלת כשהוא שוכב על בטנו עם ראשו קדימה במטרה לסיים במהירות הגבוהה ביותר את המסלול.

יוניון מוטורס, נציגת טויוטה בישראל בחרה את אדם אדלמן – שסיפורו מבטא את עשיית הבלתי אפשרי: ספורטאי פורץ דרך, הפועל במצוינות ובאופן מעורר השראה, בענף ספורט קשה ומאתגר במיוחד, בנחישות ובהתמדה, עד לצמרת העולמית, המושגת מתוך אהבה גדולה ותשוקה לספורט מזחלות הסקלטון.

הסיפור מעורר ההשראה של אדם אדלמן

בגלישת סקלטון הגולש שוכב עם בטנו על מזחלת שמגיעה עד ל-140 קמ"ש כאשר ראשו מוביל את הדרך. השתתפותו באולימפיאדת פיונגצ'אנג בקוריאה הדרומית בשנת 2018 היוותה נקודת שיא בחייו של אדלמן אליו הגיע אחרי עבודה קשה ודרך מעוררת השראה. היום, שנתיים לאחר שהגשים את חלומו, הוא משקיע בקידום הענף ובהקמת קבוצה לספורטאים ישראליים שיתמקצעו בו.
 
סיפורו של אדם מהווה מודל לכח רצון בלתי מתפשר ונחישות עזה. עוד כילד דתי הוא האמין שזה בלתי אפשרי להיות ספורטאי מקצוען כשאתה אדם שומר שבת ומצוות, ומשכך בחר לוותר על החלום ולהשקיע בלימודיו. אלא שתשוקתו העזה לספורט רק הלכה והתגברה ובצעד אמיץ במיוחד הוא עזב את עיסוקיו, השאיר הכל מאחור והחליט שהוא עושה הכל על מנת להיות ספורטאי מקצוען ב"סקלטון".
 
הדרך של אדם לא הייתה קלה. מאמנים שצפו בו המליצו לו לוותר וטענו שלעולם לא יהיה גולש מקצוען, הוא סבל מבעיה קשה בעמוד השדרה שהקשתה על ביצועיו, ולא היה ביכולתו לממן מאמן מקצועי שיעזור לו לצלוח את המסע. חרף כל הקשיים הוא לא ויתר ובמשך חמש שנים אימן עצמו לבד כ-10 שעות ביום. ב-2015 אדם עלה לבדו לישראל מארצות הברית והחל לייצג את ישראל בתחרויות. בשנת 2018 הגשים כאמור את חלומו וזכה להיות נציגה האולימפי הראשון של ישראל בסקלטון באולימפיאדה בדרום קוריאה, ואחד מ- 30 גברים בלבד מכל העולם שהתחרו בה בענף המאתגר.
 
אדם אדלמן אמר כי: "התמיכה של מותג עולמי הקשור למצוינות וחתירה מתמדת קדימה היא כבוד גדול עבורי. זוהי הבעת אמון לא רק בקבוצה שלנו, אלא גם ברוח הישראלית להתגבר על כל האתגרים. כעת אנו זוכים לעשות יחד עם טויוטה את המסע לבייג'ינג 2022".

יוניון מוטורס תומכת גם בקידום הספורטאים של הוועד הפראולימפי. הספורטאים הפראולימפיים הישראלים עמם אנו חולקים ערכים רבים של מצוינות, אמביציה, הישגיות ואנו מזדהים עם האש הבוערת בהם לדחוף קדימה ולאתגר את עצמם כל הזמן, ובעצם לעשות את הבלתי אפשרי Start Your Impossible

הכירו 2 ספורטאיות פראלימפיים ישראליות המעוררת השראה: