1. Electrified
  2. Hybrid
  3. Hybrid innovation
  4. Hybrid race

Toyota Hybrid Race

המרוץ ההיברידי-חשמלי הראשון בישראל יוצא לדרך!

נוהגים על חשמל ברכב היברידי!

האנדרלין עולה, אנחנו מוכנים, המתח באוויר והאוויר יהיה יותר נקי!
הטכנולוגיה ההיברידית-חשמלית של טויוטה מאפשרת נהיגה אפילו על חשמל בלבד בחלק ניכר מזמן הנהיגה, ללא כל צורך בטעינה או תשתית טעינה חיצונית. נסיעה על חשמל בלבד חסכונית ומצמצמת ל-0 את פליטות גזי החממה המזהמים למען שמירה על כדור הארץ ואיכות האוויר שכולנו נושמים. ברכב היברידי אנחנו משוחררים ממגבלת טווח, נהנים מכל האפשרויות ובעיקר נוהגים בראש שקט ונקי.

כיצד נוהגים יותר על חשמל ברכב היברידי

צפו בסרטון:

גיא לואל יצא לבדוק את מסלול המרוץ, צפו:

 

טויוטה שואפת לעתיד עם אפס מזהמים
 
המרוץ ההיברידי-חשמלי הראשון מצטרף למגוון פעילויות של חברת טויוטה בכלל המישורים שמטרתם להפחית את הזיהום הסביבתי ולשמר את משאבי הטבע יקרי הערך של כדור הארץ. הטכנולוגיה ההיברידית תהיה העיקרית והנפוצה בשנים הקרובות, בין היתר בזכות יעילותה הגבוהה, הזיהום המופחת הכרוך גם בתהליכי הייצור שלה ואף החיסכון בחומרי גלם המצויים במחסור ונדרשים עבור רכבים חשמליים מלאים. כך למשל, במקום לייצר מצבר לרכב חשמלי (BEV) אחד, ניתן להשתמש באותו חומר גלם כדי לייצר 40 מצברים לכלי רכב היברידיים (HEV). טויוטה פועלת בכל המישורים כחלק מהחזון הסביבתי להגיע לאפס מזהמים ואף מעבר לכך, על ידי שימוש במגוון טכנולוגיות הנעה ירוקות, ייצור מבוסס אנרגיה ירוקה, מחזור, מעבר להנעות מימן המצמצמות את טביעת רגלה הסביבתית ועוד.

 

רכב היברידי חסכוני ומשתלם

הטכנולוגיה ההיברידית מאפשרת ליהנות מכל העולמות - מכונית עם מנוע חשמלי ובנוסף גם מנוע בנזין לעת הצורך. התוצאה? מכונית היברידית שנוסעת על חשמל, שמצד אחד אינה מתפשרת על ביצועים, אך מנגד חסכונית בדלק, שקטה ונעימה לנסיעה וכמובן הרבה פחות מזהמת.
הרכבים ההיברידיים של טויוטה משתלמים בכל היבט. הם גם שומרים על ערך גבוה לאורך שנים בזכות הביקושים הגבוהים שלהם, עלויות התחזוקה שלהם נמוכות יותר מרכב בנזין, הם אמינים ומספקים חוויית נהיגה נעימה! מי שנסע על היברידי כבר לא חוזר אחורה.

הדור הרביעי של הטכנולוגיה ההיברידית

לאחר יותר מ- 20 שנה של פיתוח הטכנולוגיה ההיברידית, במהלכן מכרה טויוטה יותר מ- 18 מיליון כלי רכב היברידים! טויוטה צברה ניסיון עצום וייחודי ויתרון גדול בפיתוח כל מערכות ההנעה החשמליות לסוגיהן: רכבים היברידיים, פלאג-אין, חשמליים ואף מימן.
הרכבים ההיברידיים-חשמליים של טויוטה מצויידים בדור הרביעי של הטכנולוגיה ההיברידית שהוא יעיל ביותר וחסכוני ב- 40% מהדור הראשון. קפיצת המדרגה בתחום זה מאוד משמעותית. עד כדי כך שברכבים של טויוטה מהדור ה-4 ניתן לנסוע על חשמל בלבד חלק ניכר מזמן הנסיעה ואף יותר מ- 80% מזמן הנסיעה העירונית. זאת, ללא חרדת טווח נסיעה וללא שום צורך בטעינה חיצונית, הודות למערכת הטעינה העצמית המתקדמת של הרכבים. לא פלא אם כך שהטכנולוגיה ההיברידית תתפוס נתח משמעותי ממכירות הרכב בישראל גם בשנים הקרובות.

המרוץ ההיברידי- חשמלי הראשון בישראל!

כמה פעמים בחיים יצא לכם לראות חזון הופך למציאות?
המרוץ ההיברידי-חשמלי יוצא לדרך!
המרוץ מיועד לבעלי ובעלות רכבי קורולה סדאן היברידית, הדגם הנמכר ביותר בכל הזמנים! מטרת המרוץ לעודד נהיגה חסכונית ונקיה מפליטת מזהמים, ובכך להעלות את המודעות ליכולת הנהיגה החשמלית המשמעותית של רכבים היברידיים, ללא כל צורך בטעינה ותשתית טעינה חיצונית. המנצח/ת בתחרות יהיו הנהג/ת שיסיימו את מסלול המרוץ עם אחוז זמן הנסיעה הגבוה ביותר במרוץ על חשמל בלבד! אתם מוזמנים להירשם, ללמוד לנהוג על ההיברידית שלכם על חשמל בלבד ובעיקר ליהנות מהמסלול היפהפה של מסלול המרוץ ואולי אף לזכות בפרס הגדול – חופשה זוגית ביפן!

שלבי המירוץ

המרוץ ההיברידי-חשמלי הראשון בישראל יתקיים בשני שלבים:
שלב המוקדמות - יתקיים ביום שישי ה- 11 ביוני 2021 ובו יוכלו לקחת חלק עד 200 נהגים ונהגות שיוזנקו ב-4 מקצים בזמנים שונים, בהתאם למועד שייקבע עבורם מראש, על מנת לאפשר נסיעה בטוחה ורציפה לכל המשתתפים. ה- 10 שישלימו את מסלול המרוץ עם אחוז הזמן הגבוה ביותר בו נסעו על חשמל בלבד יעלו לגמר הגדול. שלב הגמר יחול שבוע לאחר מכן, ביום שישי ה-18 ביוני 2021 ובו יתחרו 10 הנהגים הסביבתיים ביותר על הפרס הראשון והנחשק - חופשה זוגית ליפן! אנחנו כבר מתרגשים.

פרסים

הפרס למנצח/ת במרוץ ההיברידי-חשמלי הראשון בישראל (וכנראה אף בעולם..) יהיה חופשה זוגית ביפן!


הפרס למקום השני יהיה סופ"ש זוגי במלון "בראשית" במצפה רמון.

איך מנצחים?

המנצח או המנצחת במרוץ יהיה מי שינהג הכי הרבה מזמן המרוץ על חשמל בלבד! 

אחוז זמן הנסיעה על חשמל בלבד הוא המרכיב העיקרי (70%) בדרוג הכללי, בנוסף בדרוג הסופי תילקח בחשבון גם צריכת הדלק (20%) וזמן הנסיעה הקצר ביותר (10%)

שימו לב לקחת בחשבון את 3 הפרמטרים לניצחון.

כדי לשפר את סיכויי הניצחון שלכם, קבלו הדרכה לנהיגה חשמלית באחת מסוכנויות טויוטה המורשות,  מומלץ אף לתרגל את המסלול לפני המרוץ. 
בהצלחה!

שאלות ותשובות על המירוץ ההיברידי- חשמלי

המירוץ מתחלק ל2 חלקים:
מוקדמות בתאריך 11.6 בו ישתתפו 200 בעלי קורולה סדאן
והגמר 18.6 בו ישתתפו 10 בעלי קורולה סדאן אשר קיבלו את התוצאות הטובות ביותר במוקדמות

נקודת ההזנקה הינה באצטדיון נתניה.

בעלי קורולה סדאן היברידית שעמדו בתנאים המפורטים בתקנון.

ההרשמה פתוחה עד לתאריך ה-07.06 וכל הקודם - זוכה!

ממש כאן: toyotahybridrace.co.il

המנצח או המנצחת במרוץ יהיה מי שינהג הכי הרבה מזמן המרוץ על חשמל בלבד! 

אחוז זמן הנסיעה על חשמל בלבד הוא המרכיב העיקרי (70%) בדרוג הכללי, בנוסף בדרוג הסופי תילקח בחשבון גם צריכת הדלק (20%) וזמן הנסיעה הקצר ביותר (10%)

שימו לב לקחת בחשבון את 3 הפרמטרים לניצחון.

בהחלט! ניתן להגיע עם מלווה מעל גיל 18.

לאחר ההרשמה יצרו איתכם קשר מסוכנות טויוטה המורשת שלכם לגבי הדרכת נהיגה היברידית- חשמלית, ובנוסף במהלך ההדרכה תקבלו ערכת השתתפות.
ובינתיים מוזמנים להיכנס לסרטונים בעמוד ולקבל טיפים בצורה היעילה והחסכונית ביותר.

הערכה כוללת חולצת משתתף וחולצה מלווה, והפתעות נוספות.
לאחר ההרשמה ניצור איתכם קשר לתיאום איסוף ערכה והדרכה בסוכנויות טויוטה המורשות.

בתחילת המרוץ אנחנו נביא לכם ולפרטנר שלצידכם שתיה וארוחה קלה.

שלחו לנו מייל לכתובת: event@toyota.co.il

10 טיפים מנצחים

המסלולים

שני שלבי התחרות יוזנקו מחניון אצטדיון נתניה, שם תהיה גם נקודת הסיום. המסלול נבחר כך שיספק נסיעה מגוונת בכבישים עירוניים ובינעירוניים. כל משתתף יהיה חייב לעבור במספר ציוני דרך שנקבעו מראש לאורך המסלולים. בשלב המוקדמות יהיו 2 נקודות עצירה חובה: בפארק איטליה ובפארק חדרה. 

אם נרשמתם, אנו ממליצים לכם להתאמן על מסלול המרוץ כדי להגדיל את הסיכויים שלכם לזכות בפרס הגדול!

נקודת התרעננות

במסלול המרוץ בשלב המוקדמות, ישנן 2 עצירות חובה בפארק איטליה ובפארק חדרה בה אנו מכינים עבורכם עמדת התרעננות מפנקת וגם מתחם צילום ייחודי, בה תוכלו לשתף את החברים והמשפחה ברגעים מיוחדים מהמסע שלכם. המשתתף או המשתתפת שיצלמו וישתפו בעמוד הפייסבוק של טויוטה ישראל את התמונה הירוקה המקורית ביותר יוכלו לזכות בסופ"ש זוגי בצימר אקולוגי מפנק!

ניווט במסלול

הניווט במסלול יעשה רק ע"י אפליקציית GOOGLE MAPS

נקודת הזנקה עד פארק איטליה (נק' עצירה מספר 1) >

פארק איטליה עד פארק חדרה (נק' עצירה מספר 2) > 

פארק חדרה עד נקודת סיום >

למלווה יש תפקידים.. ראשית, לעזור בניווט. בנוסף על המלווה לעודד ולדאוג לאווירה ולכייף במהלך הנסיעה במרוץ.

שימו לב! אנו ממליצים להתאמן ולבצע נסיעה/ות במסלולים לפני המרוץ כדי להגיע הכי מוכנים ועם סיכויים טובים יותר להשיג את אחוז זמן הנסיעה הגבוה ביותר על חשמל בלבד!

*ניווט באפליקציית WAZE לא יתאפשר כדי שלא תסטו מהמסלול הקבוע מכל סיבה שהיא. משתתף אשר לא יסע במסלול המדוייק שנקבע מראש ייפסל מהתחרות.

בהצלחה!

פלייליסט למירוץ

מתחרים בכייף!
כדי שגם תיהנו מהדרך הכנו עבורכם פלייליסטים מיוחדים למירוץ. אתם מוזמנים להוריד את הפלייליסטים של המרוץ ההיברידי-חשמלי וליהנות לאורך כל הדרך :)

לינק לתקנון

החזון לא רק אפס זיהום אלא אף מעבר לאפס, טויוטה בדרך ל - Beyond Zero

המרוץ ההיברידי-חשמלי הראשון מצטרף למגוון פעילויות של טויוטה במגוון תחומים בשאיפה להפחית את הזיהום הסביבתי ולשמר את משאבי הטבע יקרי הערך של כדור הארץ. כבר משנת 1963 שמה טויוטה את נושא הקיימות הסביבתית בראש מעייניה ובאוקטובר 2015 הכריזה על "האתגר הסביבתי של טויוטה 2050", תכנית המהווה את הבסיס ליעדים הסביבתיים ארוכי הטווח של החברה המכוונים לכל תחום ותחום.
כמי שידעה תמיד להסתכל קדימה ולהציב סטנדרטים חדשים לענף, המשימה הסביבתית של טויוטה היא להגיע Beyond Zero "אל מעבר לאפס", כלומר לא רק ל- 0 זיהום כמו אחרים אלא אף מעבר לכך. זאת באמצעות שימוש במגוון טכנולוגיות הנעה ירוקות, ייצור מבוסס אנרגיה ירוקה, מחזור, מעבר להנעות מימן המצמצמות את טביעת רגלה הסביבתית ועוד.

טויוטה מדורגת כחברה בעלת ממוצע פליטות CO2 הנמוך ביותר באירופה. מרכיב משמעותי מאוד בהצלחה זו הוא ההטמעה של הטכנולוגיה ההיברידית במיליוני רכבים שהביקוש אליהם הולך ועולה. הדור הרביעי של הטכנולוגיה ההיברידית מהווה שיפור של כ- 40% מבחינת רמות הזיהום לעומת הדור הראשון, וטויוטה ממשיכה להשקיע בשיפור הטכנולוגיה שתמשיך ותהיה פופולרית ומבוקשת ביותר גם בשנים הקרובות.
כחלק מרצונה לעורר השראה ולקדם טכנולוגיות ירוקות חדשות ופתרונות ניידות מתקדמים, טויוטה היא נותנת חסות ראשית למשחקים האולימפיים והפראלימפיים והיא "שותף הניידות" הראשון של המשחקים שיתקיימו ביפן הקיץ, שם צפויה החברה להציג מגוון רחב של אמצעי תחבורה וניידות חדשניים כחלק מחזונה השאפתני לאפשר "ניידות לכל" ולספק את כל סוגי השירותים הנוגעים לתעבורת אנשים ממקום למקום ברחבי העולם, באופן "מקיף ואמין", "פשוט וללא מאמץ" ו"בר קיימא."