מסלולים שאפשר להגיע אליהם רק עם הלנד קרוזר- טויוטה | Toyota
  1. New Cars
  2. Land Cruiser routes

מסלולים שעוברים רק בין קרוזרים

תודה לכם ששיתפתם אותנו במסלולים ופינות קסומות שאפשר להגיע אליהם רק עם הלנד קרוזר!
אספנו עבורכם את כל ההמלצות על מסלולי שטח שתוכלו לצבור חוויות בלתי נשכחות במסלולי שטח חווייתיים במיגוון דרגות קושי ובאזורים שונים בארץ.
לכם רק נותר לבחור את המסלול המתאים לכם ביותר.
צאו ותחגגו את יום העצמאות עם הלנד קרוזר בהרפתקה שתרגש אתכם.
ככה חוגגים!

  • בקעת סיירים

    תקציר: מסלול הטיול בבקעה בדרום הארץ משלב אקסטרים ושלווה, כאשר הוא מציע מסלול מאתגר לצד נוף מדברי מרהיב במיוחד המשרה אווירת רוגע פסטורלית ונעימה. רוחבה של הבקעה הוא כ-2 קילומטרים ואורכה כ-6 קילומטרים. הבקעה נמצאת באחד מקטעיו של נחל חיון הזורם אל אזור הערבה.

    נקודת התחלה: נקודת עצירה בסמוך לבקעת סיירים
    נקודת סיום: נקודת עצירה בסמוך לבקעת סיירים
    דרגת קושי: 7 (מאתגר)
    אזור בארץ: דרום הארץ - דרום הנגב
    תודה לממליץ: קובי שיבס

  • העין הכחולה בגוש חלב

    תקציר: העין הכחולה היא אגם פלאי בצפון, שיופיו הייחודי יסנוור גם את אלו שלא מתלהבים בדרך כלל מהטבע הפראי. מדובר באחת הנקודות המיוחדות והנסתרות ביותר בארץ. הנחל זורם לצד כפר נוצרי שהוקם על חורבותיו של כפר יהודי עתיק, ונסיעה בין רחובותיו הציוריים יכולה להיות חוויה נהדרת, במיוחד אם יש לכם לנד קרוזר. כמו כן, הנחל הוא מוקד משיכה לחיות הסביבה וכך אם יתמזל מזלכם תוכלו לחזות בצבאים, חזירי בר ושועלים המגיעים ללגום ממי האגם.

    נקודת התחלה: נקודת עצירה בסמוך לגוש חלב
    נקודת סיום: נקודת עצירה בסמוך לגוש חלב
    דרגת קושי: 1 (קל)
    אזור בארץ: צפון הארץ- הגליל העליון
    תודה לממליץ: חן לוי

  • נחל תבור

    תקציר: מסלול חובה לכל ג'יפאי חובב המשלב נוף שוויצרי בחורף ונוף אפריקאי בקיץ. הנחל זורם בין הר תבור מצפון מערב, הר יבניאל מצפון מזרח ורמות יישכר בדרום. בסוף החורף ובתחילת האביב ניתן לצפות בפריחה מרשימה באזור המאופיינת במרבדי ענק של צמחים ביניהם תורמוס ההרים, כלניות, נוריות, עיריות ופרגים. המים הזורמים בנחל מתנקזים לבריכה שנוצרה בין קירות הבזלת, ומשם זורמים לנהר הירדן. לאורך המסלול קיימים אזורים בהם ניתן לטבול במי הנחל הקרירים.

    נקודת התחלה: חניון נחל גזית
    נקודת סיום: כוכב הירדן
    דרגת קושי: 4 (בינונית)
    אזור בארץ: צפון הארץ- הגליל התחתון
    תודה לממליץ: אביהו יעקב

  • הר סהרונים ועין סהרונים

    תקציר: באזור מכתש רמון ניתן למצוא מסלולים רבים המתאימים לטיולי ג'יפים. ביניהם הר סהרונים שם ניתן ליהנות מתצפית מרהיבה על הנוף המדברי ועין סהרונים - מקווה המים הקבוע היחיד במכתש רמון שבעלי חיים רבים מגיעים אליו כדי להרוות את צימאונם. המסלול משלב נסיעה אתגרית יחד עם הליכה רגלית המאפשרת להגיע למקומות הנסתרים והקסומים ביותר.

    נקודת התחלה: חניון לילה נחל גוונים
    נקודת סיום: חניון יום עין סהרונים
    דרגת קושי: 5 (בינונית)
    אזור בארץ: דרום הארץ- מכתש רמון
    תודה לממליץ: לירון נסימי

  • מצוק ההעתקים

    מסלול טיול מקסים לאורך הירקון עם מעברי מים נחמדים

    תקציר: מצוק ההעתקים הוא למעשה רצף של צוקים שנוצר יחד עם הבקע הסורי- אפריקאי ומצוי בשוליים המערביים של בקע ים המלח. הנסיעה לאורך מצוק ההעתקים היא אחת מחוויות הנהיגה העוצמתיות ביותר בארץ. על שפת המצוק הגדול ניתן ליהנות מנוף מדברי כובש בקיץ ומנוף ירוק ופורח בחורף. מומלץ ליהנות מהדרך המיוחדת, לנהוג לאט ובזהירות כמובן, לעצור, להביט ולשאוף עמוק את אוויר המדבר הקסום.

    נקודת התחלה: קיבוץ אלמוג
    נקודת סיום: מצוקי דרגות
    דרגת קושי: 3 (קלה-בינונית)
    אזור בארץ: מדבר יהודה וים המלח
    תודה לממליץ: גיל דייגי

  • חורבת אחמדיה ועין נשוט

    תקציר: חורבת אחמדיה היא למעשה אתר ארכיאולוגי בעל משמעות היסטורית הנמצא במרכז הגולן ובו אותרו שרידים של היישוב היהודי מתקופת התלמוד. החורבה שוכנת כקילומטר מצפון לאזור התעשייה של קצרין. ניתן לשלב את הנסיעה עם ביקור באתר עין נשוט הסמוך שם ניתן ללמוד קצת על ההסטוריה היהודית ולבקר בבית כנסת קדום.

    נקודת התחלה: חורבת אחמדיה
    נקודת סיום: עין נשוט
    דרגת קושי: 3 (קלה-בינונית)
    אזור בארץ: צפון הארץ – מרכז הגולן
    תודה לממליץ: שמעון רוט

  • מישור אדומים ומנזר מרסבא

    תקציר: כאשר תגיעו למנזר הגדול והמרשים ביותר במדבר יהודה, לא תאמינו למראה עיניכם. לאחר נסיעה קצרה אך מעט מאתגרת ממישור אדומים תגיעו לאותו אתר היסטורי ומיוחד. המנזר קרוא על שם הנזיר סבאס הקדוש שהתבודד במדבר, במערה, הנמצאת על המצוק שמול המנזר. עם הזמן הפך לדמות חשובה בנצרות האורתודוקסית ולאחד הנזירים החשובים שפעלו בארץ. המנזר המפורסם ביותר שבנה פעיל כבר 1500 שנה ומומלץ לא להגיע אליו בימים רביעי וחמישי כדי לא להטריד את הנזירים בימי מנוחתם. נקודת התצפית על המנזר היא אחד מהמקומות המיוחדים בארץ ולכן מומלץ לעצור שם לארוחת בוקר או לפחות לכוס קפה.

    נקודת התחלה: מישור אדומים
    נקודת סיום: מצוקי דרגות
    דרגת קושי: 4 (בינונית)
    אזור בארץ: דרום ים המלח ומדבר יהודה
    תודה לממליץ: אבו גודי אדקידק

  • עזוז והר כרכום

    תקציר: המסע מעזוז דרך בורות לוץ להר כרכום הוא חווית שטח מאתגרת הכוללת בתוכה נוף מרהיב של הנגב הדרומי לצד ביקור באתרים ארכיאולוגיים והיסטוריים. יש לקחת בחשבון כי מסלול זה מחייב תיאומים קפדניים עם הרשויות. מתחילים בעזוז, ישוב קהילתי בגבול הנגב וסיני. משם ממשיכים לבורות לוץ, אזור הזוכה לכמות מוגברת של גשמים לעומת מקומות אחרים בנגב. הבורות מלאים בדרך כלל לאחר גשמי החורף, אך גם בסתיו כדאי לבקר במקום וליהנות ממראה הצמחייה המרשימה. מכאן ניסע למקום היפה והמרשים ביותר במסלול זה - הר כרכום. מדובר בהר שולחן גירני בו יש ריכוז מרשים של אתרי פולחן וציורי סלע מתקופת הברונזה הקדומה.

    נקודת התחלה: עזוז
    נקודת סיום: באר כרכום
    דרגת קושי: 4 (בינונית)
    אזור בארץ: דרום הנגב
    תודה לממליץ: איתמר גואטה

לפרטים נוספים על דגם זה יש למלא את הטופס מטה או לפנות לאחת מסוכנויות טויוטה המורשות

המסלולים מאת יואב קווה, חברת "שבילים 4X4"