TOYOTA AYGO החדשה בישראל

עיצוב צעיר ועדכני, ואבזור עשיר

במסגרת סיכום שנת 2015 ופתיחת שנת 2016, השיקה היום (יום ד') יוניון מוטורס, יבואנית TOYOTA בישראל, את ה- AYGO החדשה. מכונית המיני הייחודית היא פרויקט אישי של נשיא החברה Akio Toyoda והיא מאופיינת בעיצוב אטרקטיבי, חדוות נהיגה ואופי מרענן ושובב.

J-Playful - עיצוב צעיר, שובב ועדכני

הנושא העיצובי של ה- AYGO החדשה מכונה
J-Playful ושורשיו נעוצים בתרבות העכשווית של בני הנוער היפניים האוהבים צורות ועיצובים בולטים ונועזים.

"אנשים גאים להיות הבעלים של מכונית בעיקר בגלל העיצוב. בכל פעם שהם מסתכלים על המכונית החדשה החונה בחזית הבית, הם רוצים לקבל אישור מחדש על הבחירה שעשו. זו הסיבה שלא התפשרנו על הסגנון", הסביר נובואו נקמורה, המעצב הראשי. "לא פשוט לעצב מכונית קומפקטית כזו. אתה רוצה שיאהבו אותה, ויחד עם זה עליה להיראות חזקה ויציבה, בולטת ובעלת נוכחות אמיתית על הכביש."

"אנשים גאים להיות הבעלים של מכונית בעיקר בגלל העיצוב. בכל פעם שהם מסתכלים על המכונית החדשה החונה בחזית הבית, הם רוצים לקבל אישור מחדש על הבחירה שעשו. זו הסיבה שלא התפשרנו על הסגנון", הסביר נובואו נקמורה, המעצב הראשי. "לא פשוט לעצב מכונית קומפקטית כזו. אתה רוצה שיאהבו אותה, ויחד עם זה עליה להיראות חזקה ויציבה, בולטת ובעלת נוכחות אמיתית על הכביש."


עיצוב קומפקטי הוא דרישה בסיסית וטבעית של קהל הלקוחות העירוני. אורכה הכולל של ה- AYGO החדשה צמח ב-25 מ"מ בלבד ל- 3,455 מ"מ, והיא עדיין שומרת על מעמדה כמכונית הקומפקטית בקטגוריה. על אף שמרווח הראש של הנוסעים מלפנים גדל ב- 7 מ"מ, גובה המכונית נמוך ב- 5 מ"מ להשגת יעילות אווירודינאמית. כמו כן, בסיס הגלגלים הורחב ב- 8 מ"מ מלפנים ומאחור לשיפור יציבות הרכב.

נוחות פנים

העיצוב הפנימי מאופיין בקונסולה מרכזית בצורת טרפז. קו עיצוב זה משתקף בכל תא הנוסעים באלמנטים כגון פתחי האוורור, גימור הדלת וסביבת מוט ההילוכים. הקונסולה תומכת בלוח מחוונים רחב עם גימור מט נגד השתקפות, בעיצוב טבעת מרכזית מוארת וכוללת תצוגה מרכזית של כל המידע באותיות ומספרים גדולים לנוחות קריאה מרבית.

קולקציות להחלפה X-PACK Collections

בAYGO- אפשרות להחלפת רכיבים לריענון הצבעוניות של הרכב. יוניון מוטורס מציעה את האייגו בקולקציה ראשונה הכוללת 6 שילובים בצבעוניות עזה ומגוונת, כאשר לכל צבע חיצוני מותאמת ערכת צבעוניות הכוללת את חזית ה-X הקדמי, פסי קישוט חיצוניים וכן אלמנטים פנימיים בתא הנוסעים, כגון הקונסולה המרכזית, פתחי האוורור והדשבורד.
מגוון האפשרויות הקיימות להחלפת הפריטים, תאפשר ריענון והחלפת הצבעוניות של קולקציית ה-AYGO מעת לעת.

אבזור עשיר ביותר

מערכת ה- X-TOUCH מציעה לבעלי ה- AYGO החדשה שילוב ידידותי למשתמש של טכנולוגיית מולטימדיה מתקדמת עם קישוריות לסמארטפון. מערכת ה- X-TOUCH כוללת מסך מגע "7 צבעוני המשולב בלוח המחוונים, מצלמה אחורית, דיבורית Bluetooth וצג נתוני דרך. ב- AYGO גם כפתורי שליטה מההגה על מערכת השמע והדיבורית.

ה- AYGO החדשה כוללת כסטנדרט פנסי פרוג'קטור הלוגן מעוצבים מסוג ‏PES (‏Poly-Ellipsoid System) לטווח תאורה רחוק ורחב יותר בתנאי קרן אור נמוכה וארוכה כאחד, וכן תאורת יום LED DRL באמצעות פנסי LED אינטגרליים המהווים סימן היכר של ה- AYGO החדשה וניתנים לזיהוי מרחוק. בנוסף, כל הדגמים כוללים חישוקי סגסוגת קלה מקוריים בגודל "15.
בדגם ה-Open Top הייחודי גג קנבס חשמלי גדול עם מפתח נדיב בגודל: 73X 78.5 ס"מ.

מנוע חכם, יעיל ומלא אופי

"רצינו לשפר את הביצועים, ואת החיסכון", מסביר המהנדס הראשי של ה- AYGO – דיוויד טראי. "בקטגוריית המיני, לעלויות האחזקה השוטפות יש חשיבות ראשונה במעלה - הלקוחות אינם רוצים להוציא כסף רב על דלק. אולם במקביל לא רצינו להשתמש בטכנולוגיה יקרה בכדי להפחית את הצריכה, אך תייקר את הרכב. לכן האתגר שלנו היה לחשוב על דרכים חכמות ופשוטות יחסית להשיג את היעדים שלנו."
רשימת השיפורים בדגם ה- 998 סמ"ק, 12 שסתומים, DOHC VVT-i ארוכה והיא כוללת התמקדות ביעילות בעירה משופרת, הפחתת איבוד חיכוך ומערכת פליטה טובה יותר להקטנת רמת הפליטות. הספק המנוע עלה ל-69 כ"ס ב- 6,000 סל"ד. הספק המומנט הוגדל משמעותית ל- 9.7 קג"מ ב- 4,300 סל"ד.
לתיבת ההילוכים ה- X-SHIFT מצב אוטומטי מלא ללא דוושת מצמד, תוך שימוש בבקרת מחשב כדי לבצע תיאום מלא בין הרכיבים להעברת הילוכים מהירה ומדויקת. תיבת ההילוכים האלקטרונית משלבת עתה בין דיפרנציאל עם יחס העברה נמוך יותר ותאוצה משופרת בהילוכים 3, 4 ו-5 ומקנה חיסכון רב יותר בדלק ואיזון טוב יותר בנהיגה.
ה- AYGO החדשה משיגה צריכת דלק של 23.8 ק"מ/ליטר (דגם אלקטרוני, נסיעה משולבת). בדגם הידני צריכת הדלק עומדת על 24.4 ק"מ/ליטר (נסיעה משולבת) המתבטאת בירידה של 7 גרם לק"מ בפליטות פחמן דו-חמצני לעומת הדגם היוצא ל-95 גרם לק"מ בלבד. ציון ירוק 2 מושג עבור כל גרסאות האייגו.

נוחות נסיעה משופרת ונהיגה מהנה יותר

התכונות האווירודינאמיות של ה- AYGO החדשה יוצרות יחד כוח הצמדה המשפר את היציבות במהירות גבוהה. אלמנטים רבים במערכות המתלים מסוג מקפירסון מלפנים וקורת פיתול מאחור שונו על מנת לשפר את נוחות הנהיגה מבלי לפגוע בזריזות ובמהירות התגובה.
ההגה החשמלי (EPS) תוכנן מחדש לתחושת היגוי חלקה ומדויקת יותר. הודות למנוע גדול יותר, מתאפשרת תגובה מהירה יותר לפקודות הנהג, דבר המקנה לנהג יכולת תמרון וקלות תנועה עירונית טובה יותר.

יותר שקט בתא הנוסעים וכוונון צליל המנוע

ב- AYGO החדשה ניתן דגש רב להפחתת רעשי תמסורת המנוע, רעשי הכביש והרוח. וזאת באמצעות הוספת ושיפור חומרי הבידוד וסופגי הרעשים.

סטנדרט בטיחות גבוה

המפרט הבטיחותי גבוה והוא כולל: 6 כריות אוויר, HAC - מערכת עזר לזינוק בעלייה, VSC בקרת יציבות, TRC בקרת משיכה, ABS מניעת נעילת 4 גלגלים, EBD - חלוקת כוח הבלימה, TPWS - ניטור לחץ אוויר בצמיגים ונקודות עיגון למושבי ISOFIX. האייגו החדשה השיגה ציון 4 כוכבים במבחני הריסוק Euro NCAP.

מדיניות הפרטיות שלנו

אנו עושים שימוש ב"עוגיות" (cookies) באתר על מנת לספק לך שירות טוב יותר. אם אתה מסכים לכך, המשך להשתמש באתר כרגיל, או למד כיצד לנהל את ה"עוגיות".