יאריס החדשה הוכתרה כמכונית הבטיחותית ביותר באירופה | Toyota
  1. Company
  2. News, Stories and Events
  3. Safety

טויוטה יאריס החדשה זכתה בפרס SAFETYBEST 2020 מטעם חבר השופטים הבכיר של AUTOBEST

הפרס הוענק לטויוטה עבור שילוב כריות אויר מרכזיות מסוג SRS, פיתוח ראשון וייחודי בסגמנט, המספק רמת בטיחות חסרת תקדים למכונית קטנה

 
 

טויוטה יאריס החדשה, אשר הושקה בישראל לפני כשלושה חודשים, זכתה בפרס הרכב הבטיחותי ביותר באירופה לשנת 2020 (פרס ה- SAFETYBEST) מטעם "אוטובסט" (AUTOBEST), ארגון אירופאי המורכב מכתבי רכב מהמובילים ובכירים במדינות שונות באירופה.

הפרס הוענק לטויוטה יאריס עבור פיתוח ואבזור בטיחותי של כריות אוויר SRS מרכזיות, ששולבו לראשונה ברכב השייך לסגמנט הסופר מיני האירופי, ואינם מוצעים באף רכב אחר. כריות האויר המרכזיות של היאריס מגיעות כסטנדרט בכל רמות הגימור ומסייעות במניעת התנגשות של הנהג/ת והנוסע/ת שלצידו זה בזה במקרה של התנגשות מהצד. שילוב ייחודי זה של טויוטה באחד מכלי הרכב הקטנים ביותר שלה, מהווה המשך ישיר לשאיפתה ופעילותה של טויוטה להרחבת הזמינות של טכנולוגיות הבטיחות המובילות בעולם בכל דגמיה.

היאריס החדשה, שכבר מסתמנת כלהיט מכירות, נכללת גם ברשימת המועמדים הסופיים לתואר קניית הרכב המשתלמת ביותר באירופה לשנת 2021 (AUTOBEST 2021 –Best Buy Car of Europe).

מידי שנה מעניק צוות השופטים של אוטובסט פרסים עבור רכבים אירופאיים במספר קטגוריות כמו למשל קניית הרכב הטובה ביותר, הרכב הכי אקולוגי והרכב הכי בטיחותי באירופה. מטרת דירוג השופטים היא לספק ללקוחות הרכב באירופה הוכחות מבוססות באשר לתכונות ואיכות הרכבים השונים המושקים מידי שנה.

היאריס החדשה, הינה דור רביעי לרכב הנמכר ביותר של טויוטה באירופה וממובילות הסגמנט בישראל לאורך השנים האחרונות, היא מבוססת על פלטפורמת GA-B החדשה, תוכננה להיות רכב הסופר מיני הבטוח בעולם. היא כוללת מערכות סיוע לנהג ומערכת Toyota Safety Sense מהדור החדש המציעה יותר תכונות מכל דגם אחר בסגמנט המגיעות כסטנדרט עם קפיצה של שני דורות קדימה.

למעט האבזור בכריות אוויר SRS מרכזיות, מערכת הבטיחות הנרחבת של היאריס כוללת מערכות מתקדמות רבות: מערכת סיוע למניעת התנגשות באמצעות יכולת זיהוי של הולכי רגל במסלול הנסיעה של המכונית, ביום ובלילה, במהירויות של עד 80 קמ"ש, ושל רוכבי אופניים בנהיגה ביום; סיוע בפניה בצמתים באמצעות צליל התרעה שמופעל לנוכח זיהוי של סכנה, שאם הנהג אינו מגיב אליו מופעלת ברכב בלימת חירום אוטומטית;

בקרת שיוט אדפטיבית מבוססת רדאר הפועלת במהירויות בין 0 ל-180 קמ"ש; סיוע היגוי בחירום- מערכת בטיחות נוספת ששולבה לראשונה בטויוטה, המסייע לנהג כאשר קיים סיכון להתנגשות עם הולך רגל או מכשול בנתיב המכונית ועליה לסטות בכדי להימנע מהתנגשות; מערכת זיהוי והתרעה על תמרורי דרך; התרעה ומניעת סטייה מנתיב; סיוע בשמירה על נתיב; אור גבוה אוטומטי‏ ועוד. בנוסף כוללת היאריס מרכב חזק וקשיח במיוחד לטובת הגנה מיטבית על הנוסעים.

זו הפעם השנייה שטויוטה מקבלת את פרס הרכב הבטיחותי ביותר באירופה. בשנת 2017 זכתה החברה בפרס על שילוב מערכת הבטיחות Toyota Safety Sense כסטנדרט בכל דגמיה, זאת כחלק מהאסטרטגיה של טויוטה להנגיש את מערכות הבטיחות המתקדמות ביותר שלה לקהל הרחב ולהציע את דגמי הרכבים הבטוחים ביותר בעולם.

מאז השקתה בישראל בחודש אוגוסט, זוכה היאריס לפופולריות רבה עם קרוב ל- 2000! הזמנות לדגם, מהן לא פחות מ 73% לגרסה ההיברידית המאפשרת נסיעה חסכונית במיוחד לרבות נסיעה חשמלית של עד 80% מהזמן/ מהמרחק ועד מהירות של 130 קמ"ש, ופליטות CO2 של 87 גרם/ק"מ בלבד. היאריס מציעה מענה אופטימלי לצרכים העכשוויים של הלקוחות עם שילוב של עיצוב מרהיב ואטרקטיבי, מערכת מולטימדיה חדשנית, חווית נהיגה מהנה במיוחד ברכב קומפקטי יעיל וחסכוני לצד שמירת ערך מהטובות בשוק הרכב.

 

רוצה לקבל מידע נוסף ועדכונים על היאריס החדשה 2021?
יש למלא את הפרטים ונחזור בהקדם