C-HR
  1. Company
  2. News, Stories and Events
  3. C-HR

טויוטה C-HR

הקרוסאובר שצובע את העיר

כל העיניים נשואות אליכם? תנו להם עוד סיבה להסתכל

זוכרים איזה איזי היה פעם? רק חיכיתם שייגמר השבוע כדי לעשות סיבוב לפגוש את החברים לקפה ארוך עד צהרי שישי, או לנסוע לטיול ספונטני מחוץ לעיר. והיום? נראה כאילו הזמן היחידי שלכם רגע להתנתק הוא בין פגישות, או "בסוף" היום כשאוספים את הילדים. ככה זה, עם אחריות גדולה מגיע לו"ז צפוף ועיניים שנשואות רק אליכם. למזלכם, אתם יכולים לתת להם עוד סיבה טובה להסתכל, ועוד כזו שתהפוך את הזמן שלכם לאיכותי בהרבה יותר... הזמן עם הרכב שלכם כמובן. 

הכירו את טויוטה C-HR, הקרוסאובר ההיברידי של טויוטה. בדיוק כמוכם – הוא לא רק קרוסאובר מרשים מבחוץ, אלא רכב איכותי, נוח, חדשני ומגניב גם מבפנים. יחד, לא יהיה אפשר להוריד מכם את העיניים.

נוכחות שאי אפשר לפספס
 
בין אם כשהוא נח בחניה או כשהוא חולף על פני המסתקרנים ושבים בכביש, קשה להתעלם מהעיצוב ומהווייב של טויוטה C-HR: פנסים חדשים עם תאורת LED וגג שחור מלא סטייל, שיהלום כל צבע בו תבחרו, הם רק המעטפת. החלק הפנימי נותן עוד כמה סיבות להתרגש, עם חומרים ועיצוב מפנקים, הכוללים ריפודי עור שמקנים תחושה יוקרתית ואלגנטית לרכב. 
 
תוסיפו לכך את מערכת הסאונד של JBL ומערכת המולטימדיה העדכנית של טויוטה בגודל 8", עם התממשקות מלאה ל-Apple CarPlay ו-Android Auto, וזכיתם בחוויית נסיעה הוליסטית ומלאת אנרגיות, בכל פעם שאתם עולים על הכביש.

לוק מושך מבטים, תחושת ביטחון והנאה צרופה

טויוטה C-HR הוא יותר ממה שהוא נראה. הוא המאץ' האידאלי גם לנסיעה משפחתית מרווחת. כמה מרווחת? אפשר להכניס בתא האחורי שני כסאות תינוק גדולים (או שניים צרים + בוסטר) ובתא המטען שני טיולונים או אמבטיה, בלי שום בעיה ובלי קושי למצוא חניה כמו עם ג'יפ גדול.
מעבר לספייס וחשוב מכך – כמו בכל רכבי טויוטה, הדאגה לבטיחות הנוסעים היא בעדיפות עליונה. מאחורי החזות המהפנטת עומד רכב נוח וחדשני עם מערכות בטיחות מתקדמות, הכוללות: מערכת התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, מערכת המתריעה על רכב חוצה מאחור דרך המראות, תיקון סטייה מנתיב, זיהוי רכבים בשטח מת דרך מראות הצד, בקרת שיוט אדפטיבית, החלפת אורות אוטומטית, וזיהוי תמרורים בלוח השעונים שמגיעים כסטנדרט בכל רמות הגימור. הדבר היחיד שנותר לחשוש ממנו הוא שמישהו ישרוט את הטויוטה C-HR שלכם בטעות בחניה.

יש על מי לסמוך

בסופו של דבר, ובתור מי שמבלה הרבה על ההגה, אתם הרי יודעים שהמבחן האמיתי של רכב הוא בפועל, על הכביש – בנסיעה חלקה, אחיזה גבוהה ויציבות כיוונית, כשהכי חשוב זה השקט הנפשי שלכם. הביטחון שלכם... טויוטה C-HR עונה על כל זאת ועוד. הקרוסאובר של טויוטה לא מספקת רק ביצועים מרשימים, אלא גם ערך מוסף של ממש: לצד מנוע של 1.8 ליטר, פועל מנוע חשמלי עם 122 כ"ס שמשפר את הביצועים, חוסך בדלק, יוצר נסיעה חלקה יותר ועל הדרך שומר על האוויר שלנו נקי יותר.

טויוטה C-HR הוא קרוסאובר אידיאלי לחיי היומיום העמוסים, אבל הוא גם הרכב שכיף לצאת איתו לבלות ובעיקר להיראות. בזכותו תזכו לאינספור מבטים, אבל אף מבט לא ישתווה לזה שלכם – מבט מלא ביטחון בכך שעשיתם את הבחירה הנכונה בקרוסאובר הכי יפהפה בכביש, המספק חוויית נסיעה שקטה, חלקה, נוחה ובלתי מתפשרת, מלאת סטייל והנאה, לכם ולכל המשפחה.

רוצים לצבוע את העיר עם טויוטה C-HR חדשה? השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם: