טויוטה מותג הרכב עם

שיעור הנאמנות הגבוה ביותר

טויוטה היא מותג הרכב עם שיעור הנאמנות הגבוה ביותר

שלושה מותגים יפניים מדורגים בראש רשימת נאמנות הלקוחות המודדת את דבקות הצרכנים במותג הרכב בעת החלפה של רכב קיים בחדש, כך קובע מחקר המבוסס על ניתוח 13.9 מיליון עסקאות בשוק הרכב בארה"ב בין השנים 2007 ל- 2017.

מובילים את רשימת הנאמנות למותגים בענף הרכב: טויוטה (63%), סובארו (61%) והונדה (60%), כולם בעלייה לעומת הנתון לפני עשור, 
כך עולה ממחקר שניתח 13.9 מיליון עסקאות בשוק הרכב האמריקאי בין השנים 2007 ל- 2017. 

/

 
בתחתית הרשימה מדורגות דודג' (19%), סמארט (19%) וקרייזלר (16%). הירידה במותגי דודג' וקרייזלר מוסברת בין היתר ביציאה של המותגים מסגמנטים מסוימים, דבר שמקשה על לקוחות לדבוק באותו מותג בעת החלפת רכב.  ג'סיקה קאלדוול, אנליסטית רכב בכירה באדמונדס מציינת בהקשר זה: "אני לא מדמיינת את טויוטה והונדה יוצאות מסגמנטים של מכוניות נוסעים, אבל פורד עושה קצת הערכה מחדש." 

על פי נתוני WardsAuto, טויוטה והונדה מכרו בהתאמה 1.14 מיליון ו -771 אלף מכוניות בארה"ב בשנה שעברה.

לדו"ח המלא
מקור: wardsauto.com

גלה עוד

מדיניות הפרטיות שלנו

אנו עושים שימוש ב"עוגיות" (cookies) באתר על מנת לספק לך שירות טוב יותר. אם אתה מסכים לכך, המשך להשתמש באתר כרגיל, או למד כיצד לנהל את ה"עוגיות".